Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

jag tar 'an!

• nennesjuttioåtta

har både spa med tillhörande grym restaurang med omtalad efterrätssbuffé 1,5 mil härifrån. Jag tar båda och drar till Furuvik! *klär på mig regnstället*

• nennesjuttioåtta

eller just ja, du funderade ju på att gå med i Viktklubben... , du kanske ska nöja dig med att kolla på den buffén, tror inte att den är särskilt bra för fettförbränningen (fast å andra sidan tar man bort olja på kläderna med olja, så det kanske funkar??)

• nennesjuttioåtta

Hehehe, ja det är ju öppet ett litet tag till, men jag tror det blir ännu bättre nästa år när de fixat färdigt Aplandet. Så då kanske det blir en liten tråddejt i Gävle snart, eller?

• nennesjuttioåtta

Det vore ju nåt, faktiskt! Kanske mest för er med barn... Men de har en grym restaurang där så då kanske vi andra kan sitta där vid havet och dricka vin medan ni andra kollar in känguruer och åker masken.

• nennesjuttioåtta

ja, alltså Furuvik har blivit väldigt bra senaste åren, och att www.furuviksbrygga.se/ slog upp portarna för något år sen gör inte saken sämre. Systerkrogen ligger i Axmar, men det är lite längre upp. Ful hemsida som satan, dock.

• nennesjuttioåtta

Tinga
    *hoppistuds* Det är ni så värda!!!!

Mindre
    Wow! Låter grymt - teach us! (för framtida bruk...)

_koko_
    JAAA! Roligt! HAhaha, fast risken är väl ändå att barnen kommer tycka att det roligaste på hela parkebesöket var "när vi åt på macdonalds på vägen hem" när man frågar, fram till de är typp 11.

• nennesjuttioåtta

Frejis och Lappis
    *suckar tungt* då är vi fortfarande kvar i samma startfålla då. Jävla skit, jag trodde starkt på Frejis med yrsel och nästäppa och sen Lappis som var några dagar sen med mensvärk men... Varför, varför, varför ska det var så jäkla svårt? Vad är det som stoppar grabbarna på vägen? Vilka monsterägg är det vi har där inne som vägrar släppa till (när uppenbarligen moderskeppet gärna gör det både en och två gånger per dag).

• nennesjuttioåtta

god natt, tjejer! Hoppas ni som vill får sova!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen