Ännu en tur med barnkarusellen
Nenne: fy fan jävla skit. Men tanten var säkert sen för att du kanske inte hade ÄL denna gången? Nästa gång - då jävlar! Kul att besiktningen av huset gick bra!
Telis: jättesnyggt badrum (jag hoppades på bilder i galleriet )! Gillade speciellt lampan ovanför spegeln! Hade faktiskt missat att du älskar hundar?! Hur kan jag ha missat det???
Vickan: jag har också sparat ett av dina fiskrecept Och ett från Lappis...
Piggelin: är det resetråden ni "smygläser" el är det ytterligare en tråd? För resetråden smygläser ni väl inte direkt??? Spännande med ert hus, ska bli kul att se det sedan!
Apropå Volvo så tycker jag ockås att XC60 är snygg men tyvärr har Volvo Cars totalt missat miljötåget Vi köpte en av de sista gas-Volvosarna och är väldigt nöjda med den (gratis parkering i stan och går jättebilligt) men de finns ju inte att köpa längre. En V70 bifuel kostar samma som en V50 etanol i månaden så man får ju lite mer bil (plus kör billigare).
Vi har haft en skön helg, kommit ikapp oss lite med sömn och städning och annat. Moa knatar omkring som bara den. Det är jätteroligt att hon börjar säga saker i rätt sammanhang nu "å-hej" när man lyfter upp henne, "oj oj oj" när hon tappar ngt mm.
Vi var på Glädjebubblan i lördags (barninriktat fik som Piggelin nämnt vet jag), de ska tydligen ha 1-årskalas snart. Gratis kaffe till vuxna. Tror _inte_ vi ska gå dit då - herregud vad folk det kommer att vara. Hysteriskt så fort ngt är gratis
Igår var vi på en "äventyrspark" nära där vi bor - en avancerad lekplats med lekställningar och mkt avsatser, labyrinter mm. Moa tyckte det var superkul. Men hon hamnar inte alltid där hon vill när hon går - det beror lite på hur terrängen ser ut. Ung som när vi åker offpist som maken sa
Jag har fått laga en massa mat i helgen - maken har ju tummen i bandage och kan inte putsa kött mm. Jag hade glömt hur kul det är med matlagning! Han är så duktig så jag har fått lite dåligt självförtroende i köket men nu fick han göra annat och jag fick klara mig helt själv. Så nu har jag lite fler recept att bidra med