• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Zozo - grattis till dottern och välkommen tillbaka till trådpladdrandet!

Nenne - grattis till huset! och *KRAM på dig*

• viktualia

Liten med Mindre skrev 2008-09-28 21:23:40 följande:

Vickan - "Oliv och pestofylld lax" är i alla fall ett av dina bidrag till receptboken.
    jaaahaaa...det kanske jag har bjudit på här i tråden ja...

Och Piggelin - jag hör också till smygläsarna i den där tråden och jag kände genast igen M som återvände... ha ha ha.... så komiskt!!!
  • viktualia

Koko - jag har inboxat dig och avslöjat mitt riktiga namn... dvs det jag finns på FB under.

Cicci - det låter ju lite lagom misstänkt det där muffandet.....

• viktualia

jag insåg just att det snart är dags för en ny tråd.. eller har jag räknat galet då?!?!

Svar på Nennes fråga: Näpp jag har inte pratat med maken och näpp vi har inte prickat äl... jag har bara jobbat som en gnu och levt livet i övrigt. Förtränger/skjuter upp... typ

• viktualia

Zozo - nu har jag tittat på filmer och bilder på dottern din... Proffsigt gjort och söt unge! Och lite konstigt att höra din röst... skumt efter allt kackel vi klarat av du och jag!!!

• viktualia

öööö jag är nog mest snurrig... det måste väl vara 2 november som det är dags för ny tråd?!?!?

• viktualia
    FruCicci skrev 2008-10-01 21:21:40 följande:
    Ny tråd 2 november Då fyller jag år Vickan!
    Om jag nu räknat rätt alltså.. fniss fniss...

Grattis i förskott! *fnissar*
  • viktualia

Pling!

Jag har kommit på att jag kan fördriva trista bussresor med att läsa ikapp tråden via mobilen. Överföringshastigheten är ultrapi men det är ok när man har trist på bussen! Så nu har jag hyfsad koll på vad ni skriver om dagarna.

Själv är jag glad över hur fin hallen blev med när hatthylla, spegel och skohylla kom på plats! Skoj!

Försökte diskret ta upp frågan om barn med maken - Hör du det Nenne?!?!? - men det var inte så framgångsrikt. Han är verkligen inne på att han vill föra släktet vidare och håller med om att det är och blir läbbigt (framförallt för mig) men verkar inte se det som ett större problem än att han tänker stötta mig i så fall. Gaaaaaaaaaaaa varför föddes jag som kvinna?!? Om nu han så gärna vill ha barn får väl han föda dem... eller nähääää... hm... *suck*

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen