• MSW

Ännu en tur med barnkarusellen

Husägaren kan tydligen inte bestämma sig.. Men fick iaf ett br direkt till honom nu.. tänkte ringa och försöka höra om vi fick komma och kolla i vilket fall, för vi vet juh inte hur intresserade vi är egentligen.. Och sen kan han juh höra av sig när han vet hur han vill göra!

Fick svar på proven idag, tromboctyerna låg som vanligt, och järnvärdet hade gått upp till normal nivå igen..

Vill också gå på babysim, men det finns tydligen plats tidigast i januari, men jag har bett att få hennen email, så får vi väl se hur det blir...

Jag börjar bli riktigt snabb på att skriva med en hand nu... Tränar juh på det mest hela tiden, då A oftast vill vara i famnen.. (och jag tycker om att ha honom där.. )

(helt ego inlägg som vanligt,dessutom ganska OT)

Nu ska jag se om A kan låta mig plocka i ordning lite! Ha en bra helg!

• MSW

Åh, nenne vad tråkigt, men nu blir det insemination..? Så att något görs åtminstone!!

• MSW

Muggles: Gott med kilona!

Vickan, skulle tro att jag är som du gällande stövlar/vader!

Frullan:

Annars sitter jag med en son som haft lite svårt att andas genom sin näsa i natt pga förkyldning.. Men förutom snoret verkar han vara lika pigg som vanligt.. Hoppas det inte blir värre...

...och kramar till alla andra...

• MSW

Bs: Läkartid i morgon? Spännande, hoppas dom har en mirakelkur (ifall det nu inte blir så att du vaknar helt pigg...) som hjälper..

• MSW

Grattis Frullan!!!!! Nu ska jag gå och lägga mig igen, kunde bara inte låta bli att se om du varit inne..

• MSW

Försäkringskassan..*muttrar* Antingen är det jag som inte fattar vad dom menar, eller är det dom som inte fattar vad jag menar... Jag är inte säker på vilket!
    Kanske ni vet, sgia, som står under mina uppgifter, det borde väl vara "Kontrollerat och färdigt" alltså att de har kollat så att det är vad jag har tjänat de 240 dagarna innan föräldraledigheten...? eller?
    Har chattat med dom, men får inga riktiga svar tycker jag, så tänkte jag att jag ringer.. Men då hade jag "plats 80 i kön"....

• MSW

Page: Så tragikomiskt med makens knä-läkarbesök..

Jag har varit ute och lekt smygfotograf.. Tog kort på "mitt hus".. La in det i galleriet, om ngn är intresserad.. Fast jag vet inte om man kan se galleriet, kan man inte det får ni säga till och förklara vad jag ska göra för att få det att synas..

ang hushållsskötseln så är vi nog ganska jämställda.. Nu gör jag kanske något mer, men innan har maken dragit tyngsta lasset.. Men maken får alltid städa toaletten, det kan jag bara inte med.. Annars försöker jag hinna med tvätt och sånt när jag är hemma på dagarna, men hinner jag inte så hinner jag inte helt enkelt, och då blir det att maken/vi tar tag i det på kvällarna/helgerna!
    Sen finns det juh saker som jag gör syr tex (det är därför det aldrig blri gjort och vi nästan bara har provisoriskt uppsydda gardiner... ) Och saker som maken får göra, typ byta däck!

• MSW

Och ang försäkringskassan så bet jag i det sura äpplet tillslut och ringde och till slut så löste det sig precis så som jag hoppades på...

• MSW

OMs: Shit! Förstår att du är nervös Håller tummarna för att det slutar med ett bra jobb som du trivs med!

• MSW

Oms: Jag vill att det ska bli.. Men det är egentligen inte ute för försäljning.. Men har pratat med ägarens mamma(!) (och försökt få tag på ägaren "him self"), som säger att han både vill och inte vill sälja.. Men det är i stort renoveringsbehov, hur stort vet jag inte riktigt då jag inte varit inne i det, och det avgör juh en hel del hur intressant det egentligen är...
    Jag gillar också lite "annorlunda" hus...

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen