Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Ännu en tur med barnkarusellen

Frejis, ja precis, jag håller på och sprutar nu. Om du gillar att ta sprutor på dig själv så kan du be att få Menopur nästa gång, det är som att få Lilla Kemilådan i födelsedagspresent. Det blir en himla massa baltande med små flaskor och burkar och sprutor hit och dit.

• Telemarkgrrl

nennesjuttioåtta skrev 2008-10-01 13:49:50 följande:

Te0lis Gulle dig! Vad dum jag känner mig nu, jag har ju kollat här varje dag men det är ju så krångligt att skriva när jag måste sudda varannat tecken som datorn lägger till helt själv.
    Äsch, hade du inte skrivit så här om att du skulle fira makens födelsedag och sen gå hem och dö så hade jag nog inte reagerat. Man måste ju inte anmäla sig vid liv varje dag på BT.
  • Telemarkgrrl

Vad kul förresten att det inte bara var jag som hade tänkt på det där strumpproblemet.

• Telemarkgrrl

Nenne, ja han är för söt! Dessutom känner jag igen mig, man tänker så mycket på vad dom andra säger att när man väl formulerat vad man vill säga själv så har dom andra nytt samtalsämne.

• Telemarkgrrl

Frejis, håller tummarna för ett perfekt ägg idag!

Lappis och Frejis, hur är det nu, får man inte träna alls under sprutperioden eller är det bara att man ska ta det lite lugnare?

• Telemarkgrrl

Frejis, jag har inte vågat fråga om dom har det. Men å andra sidan så är jag världens sämsta träningsmänniska så det har inte varit aktuellt tidigare. Men nu går jag till en naprapat för att jag har ont i ryggen och hon säger att jag måste träna också om jag ska bli bättre så nu måste jag verkligen bli bättre med tränandet. Jag gick på gym för första gången på evigheter nu i veckan och sen på kvällen råkade jag få se nån på FL som inte fick träna under sprutveckan och då blev jag lite osäker på hur jag skulle göra.

• Telemarkgrrl

Lucia?! Men har det inte precis blivit höst?

• Telemarkgrrl

Cicci, usch vad läskigt det låter med krupp. Stackars lilla V.

• Telemarkgrrl

Frejis, problemet är att jag inte är van vid några pass alls. Men å andra sidan har jag så ont i ryggen och äggstockarna att det är svårt att ta ut sig helt och hopp är inte aktuella ändå som det känns nu. Så då törs jag nog gå ändå. Tack för svar!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen