Ännu en tur med barnkarusellen
Nenne: Grattis till huset!!!! Jag skickade bidrottningkapslarna till dig häromdagen (var det igår?) - så jag blir inte förvånad om du redan är på smällen! Det är så de funkar de där kapslarna ...
Nenne: Grattis till huset!!!! Jag skickade bidrottningkapslarna till dig häromdagen (var det igår?) - så jag blir inte förvånad om du redan är på smällen! Det är så de funkar de där kapslarna ...
Vickan: tack för påpekandet om bloggens begränsningar ... Det är fixat nu! Välkommen att kommentera. Dock inget om graviditeten, tack - är ännu lite hemlig ...
Zozo: Grattis till flickan med fina namnet!
Nenne: Dj-klA TANTELÄNDE ATT LURAS. Gnugga på med burken så den glöder! (Och kanske för all del öppna den och knapra lite kapslar ...?)
Telis: Snyggt badrum! Vad fint det blev med den röda randen! Om P A luktar skumpa i dag när han går sin kontrollrunda i huset så vet jag vem som dealat flaskan ...?
Cicci: Det kanske är dags att börja hålla tummarna för dig då!!!? Dag 28 idag ...
Kram till alla i tråden - även smygläsarna!
Sweet: Jag inboxade dig min aktella mailadress häromdagen ... Men du kanske inte sett det. Testar igen!
Ja just det, Frejis - LYCKA TILL idag!
Pirr!: Förstår lätt vemod över insatsbyte - men det är ett lyft när de kan sitta lite mer ordentligt. Kom i håg att spänna fast henne med selen ... Det är lätt att strunta i det i början och plötsligt en dag är de stora nog att trilla ur vagnen - när man minst anar det.
Tackar som frågar om hur jag mår! Det är ok - mår konstant illa nu och blir som en zombie på eftermiddagen (mer ä vanligt alltså). Bara hoppas att det släpper vid 12v ...?
BS: Med tanke på att jag bara är sugen på väldigt nyttiga saker och mådde illa även med sonen för 12 år sedan så ÄR det ju en kille!
Cicci: Ska du testa idag?
Ang barnvakt: Jag har sån tur att min bror bor i samma hus som vi och de älskar att passa Livia - när de nu har tid. Det är tur eftersom båda mina föräldrar är borta och makens föräldrar bor i en annan stad och är rätt gamla och lomhörda (trodde det var Livia som skrek när brandkåren åkte förbi - skulle inte vara hel trygg om de skulle passa Livia på natten ...)
Är det inte ÄL-dags för Lappis?
Cicci: Ska du testa snart?