Ännu en tur med barnkarusellen
Sweet, kul att höra från dig fast jag förstår att du har det stressigt nu! Hur går det på dagiset? Här har vi varit skadefria ett litet tag nu och det är helt och hållet din salvas förtjänst, det är jag säker på!! Tyvärr har vi inte varit befriade från sjukdomar men, men.
På onsdag är det meningen att Iris ska tillbaka till dagis igen, hoppas att det går bra.
Cicci, du inväntar ev BOM ett tag till då innan du testar? Inte som jag som inte kunde hålla mig utan började tjuvtesta alldeles för tidigt till ingen nytta!
Tinga, era pojkar verkar sova bättre än Iris, vilken tur ni har!
Telis, det är ju lika bra att det inte blir någon hund hos er, man vet ju aldrig, det är ju inte säkert att det bara är pälsdjursallergiker maken är, många är ju allergiska mot t ex saliven också och då hjälper det ju inte att byta ras på hunden.
Piggelin, jag trivs alldeles utmärkt med att jobba faktiskt, även om det är stressigt att hinna hem och hämta på dagis. Sedan kommer jag bli på bättre humör när/om jag får ryggen åtgärdad också men det dröjer nog många månader än vad det verkar.