• Mrs  B

Ännu en tur med barnkarusellen

Godmorgon från en tröttis!!!!!!!!!!! zzzzzzzzzzzzz

Numera vaknar Malte 05 och det är verkligen inte roligt. Nätterna har funkat ok i ca 3-4 veckor nu fram tills för två nätter sen då började allt igen. Antar att det är hostan och förkylningen som spökar men han verkar ha ont på nätterna så kanske att det är fler tänder på g.
    Första natten skrek han i en timme, gav honom sedan hostmedicin och sen sov han ca 4,5h så det var ju ok. I natt skrek han i en halvtimme (av smärta?) sen gav jag honom Alvedon och sen sov han i ca 5 h.

Han sover följande:
    ca 19-23, sen skrik och gnäll
    ca 00-05, sen är han klarvaken

Vad ska man hitta på?????????????
    Funkar inte att hålla han vaken på kvällen för han är alldeles för trött.

• Mrs  B

Nenne
    Hoppas visningarna går bra och att ni får en bra summa för lägenheten. När ska ni flytta????

Har pratat med min kompis nu och så här gjorde dem:
    Åt Pergo, hände ingenting, gjorde ny undersökning och då upptäcktes det att hon hade lite högt prolaktin (de såg det via blodprov). Sen fick hon Norprolac och sen åt hon Glandin 25 (hälsokost). Det sista trodde hon var det som gjorde susen.
    Nu är hon som sagt i v 19 och beräknas föda i början på mars.

Händer en hel del nästa år:
    Grannflickan ska få ett syskon i januari(föräldrarna hade försökt i 2år, inseminering).
    Min kompis här ovan i mars.
    En annan kompis i maj (mf i sommras).
    Och sen ett bröllop i juni.

• Mrs  B

Skickar en kram till Frejis!!!
    Attans att det inte vill sig.

• Mrs  B

Hej hej

Här är en till som tyvärr har megavader.....
    Men hittade faktiskt ett par supersnygga på Outleten vi var på utanför Katrineholm för några veckor sedan, Scorett var affären om nån har en sån kedja i närheten.

Vår förkylning tycks aldrig ge sig.
    Vi har hållt på till och från sen i slutet av augusti, men just nu är det iaf bara barnen som håller på med hosta och snorig näsa. Men det räcker. Ringde vårdcentralen för mer hostmedicin, går åt som smör i solen....
    Skulle varit på föräldragrupp idag, men två familjer ligger i magsjukan och två i förkylningsinflensan.

Om två veckor flyr vi till solen så nu gäller det att inte bli mer sjuk. I slutet av nästa vecka "isolerar" vi oss, går under jorden så att säga....

Trist för alla som fått tant!!!!
    Jag hoppas dock på att min kommer väldigt för tidigt eller väldigt för sent, för annars har jag henne under hela vår resa.

• Mrs  B

Izzie
    Jag hittade som sagt mina stövlar på Scorett.

• Mrs  B

"Halv åtta hos mig" gillar jag och Max skarpt.

Tyvärr har det gjort att hans läggtid inte blir förrän 20, men men mysigt är det iaf.

• Mrs  B

Hej Nenne!!!!!
    Japp, ny bild här också, taget i somras hos mina föräldrar.
    Hur har det gått med dina cv????
    Själv sökte jag ett jobb förra veckan via extern webbplats. Fick fylla i personliga uppgifter liksom arbetserfarenheter, referenser och personligt brev. Så är man inne i denna svängen igen då.

• Mrs  B

MSW
    Ja, nu blev det ju verkligen spännande.....
    Var ligger huset???

• Mrs  B

Idag är verkligen Malte på solskenshumör.
    Så kul att ha sådana dagar också.....

Just nu är pipmuggen helt fantastisk!!!!!!

• Mrs  B

MSW
    Ja, då blir det ju inte långt att flytta.
    Och ja, idag har vi det allt mysigt.......
    Har sökt ett musikjobb eftersom det var det enda jag kunde söka just nu. Vill ju helst vara inom läraryrket eftersom det är det som jag är utbildad till. Hoppas på ett svar nästa vecka för sen åker vi på semester.

Page
    Tar tacksamt emot hjälp!
    Skriver själv bara precis det jag måste, tycker inte riktigt jag får till det annars och vet inte heller vad de egentligen vill veta. ????
    Så tråkigt med J.
    Hoppas det blir bättre snart. Hur ser prognosen ut för honom?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen