Ännu en tur med barnkarusellen
Vickan; e det inte lite mycket snack och lite hockey, fôr att vara hard? Jag menar bara, vore det inte bättre att aka in till gyn eller vem det nu är och lata dem fa titta pa dig och ev ge dig andra värktabletter? Det later dumt att lida när man inte maste (Du vet, samma snack som när du drog ut i evighet pa att ga och fraga om mer effektiva menssmärtepiller... ) Jag menar inte att skälla; det är bara det att du ibland reagerar sa precis som jag själv att jag blir upprörd... En bamsekram pa dig mitt i allt!!
Izzie; jag hade ALDRIG öroninflammation som barn men har fatt det ett par ganger som vuxen.. Fy farao! Första gangen fattade jag inte ens vad det var och trodde jag fatt vatten i örat. Gjorde tusan sa ont innan jag kom iväg till läkaren och det efter en 8h flygresa..
Ang diskussionen om helsyskon/halvsyskon sa spelar det absolut ingen roll! Jag älskar bada mina syskon lika mycket, fast jag liknar den ena till utseendet och den andra mer till personligheten. Och skulle nagon komma och säga att syskonet som är halvsyskon inte är lika "riktigt" sa far de se pa andra bullar!