Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

*vinkelivink*

Hur mår du?

• nennesjuttioåtta

jo, tack! Har skickat ut lite nya krokar och sökte ett jobb på annons i söndags. Hoppas, hoppas att de hör av sig så jag iaf får komma på intervju! Jag fläskade på som fan i det personliga brevet och hoppas att mitt budskap går fram, att jag är grym på allt och lite till.

• nennesjuttioåtta

Ett jobb skulle om inte annat få mig att tänka på något annat 9 timmar per dag. Fast de här dagarna har varit bra ändå. Jag har inte funderat så mycket, eller gråtit för att alla andra utom jag... Och efter besöket hos farbror doktorn så har vi ju en plan för hösten och nu kommer ju maken hem också så det kanske blir lite ordning på livet igen!

• nennesjuttioåtta

hehehe Lapinette, snacka om koma när du skickar samma inlägg tre gånger!

• nennesjuttioåtta

Similanöarna utanför Thailand (Kao Lak?) ska vara fint, har jag läst.

• nennesjuttioåtta

Vi funderar ju på Ecuador över nyår - med Galapagos! Men då måste maken bestämma sig... *suck* Fast vi kanske shoppar upp alla pengar i NY...

• nennesjuttioåtta

hmmm, ja jag hade ju tagit alperna men det är ju roligare om båda tycker det är kul. Fast å andra sidan: Thailand är nog vår bästa resa vi gjort hittills, tror jag. Koh Kam! Vilket paradis!
    Vi åker 4 oktober till NYC Så vi håller tummarna att det blir en liten Chelsea eftersom jag har ÄL då. Nej, skit i det förresten. Det kommer inte att funka då heller.

• nennesjuttioåtta

Vickan!
    JAAAAAAAA! Mannen har fått jobb här i stan! Börjar när vi kommit hem från New York!

Lapinette
    Ja, vi har hittat biljetter mellan 9000-15000:-/st men vi bor ju gratis där hos en vän. + vad det kostar att åka till Galapagos, det är väl några tusen det också. Tror jag.

Hahaha, ja, AM, hur lyckas du? Jag har snart varit gravid 24 gånger på raken!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-09-10 21:51:32 följande:
    Så klart det kommer att funka, vi vet bara inte när?!
    That's the spirit!!! JAAA! Det är klart det kommer funka! Och sen tar jag tåget ner till Sthlm och hälsar på och..ja vi får väl dricka något annat än Latte eftersom ingen av oss gillar kaffe. Färskpressad juice!!!
  • nennesjuttioåtta

Nej, nu blir det TVn ett tag till och sen imorgon blir det akupunktur! Sen drar jag och hämtar barnen i Falun så vi hörs nog inte på hela helgen... Men ha det riktigt gött och rå om varandra!!!!

Kramar i massor!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen