• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Visst dörren stängd - ned med byxorna! Har lärt sig tricket att få ned underbyxor, byxor och strumpor samtidigt.

• Lapinette

Visst, den bästa symptomen är när mensen inte kommit och man gått en vecka över tiden ! Eller inte har några symptom alls ... då bara måste ju något vara fel?!!?

• Lapinette

God natt på dig och ha en skön helg (utan tvångstankar ...bröst, mage)!

• Lapinette

Jag hade en som påstod att hon såg ut som en mas idag på jobbet. Hon hade klippt sig och fått en fin lugg . Garvade och sa "men du är ju en"! Hon är ju från Falun!

• Lapinette

Förlusta mig??!! Med vad då ... sitter här med värsta blöjan på mig och får inte dricka alkohol ! Har makens kollegor + fruar här på middag imorgon. Tjohooo!!!

• Lapinette

Nej, ska nog slita mig härifrån. Go'natt!

• Lapinette

koko - hon jobbar inte enbart med barnlöshet men när jag har varit där har jag endast mött kvinnor i typ 30-års åldern så jag tror att en stor del av hennes kundkrets består av sådana som mig.

muggles - de vet var blockeringarna sitter efter att ha "undersökt" oss. På så vis vet de vart de ska sätta nålarna. Jag fick nålarna på samma ställe de första fyra gångerna men sen flyttade hon vissa efter att ha gjort en ny undersökning på mig.

Undrar också hur det har gått för Zozo!!!

• Lapinette

Frejis - 10 blåser är superbra! Hellre färre och bra kvalitet än 14-15 och endast ett tillbaka till dig. Kommer inte ihåg men fick ni några ägg till frysen senast?

• Lapinette

Angående nummer två - har också vänner som har fått kämpa för nummer två. Hon gav upp (typ hade försökt i nästan ett år) och då tog det sig. Frullan, det är säkert ingen tröst (I KNOW) att höra det men ni har ju precis börjat försöka. Få inte panik redan för det gör saken bara så mycket jobbigare.

Själv låg jag i sängen igår innan sovdags och läste Adoptionstidningen som Adoptionscentrum ger ut. Intressant att läsa lite om barn och föräldrar som adopterat samt en psykolog som skrev om barnlöshet. Att 50 % av alla kvinnor som är ofrivilligt barnslösa lider av depression. Säger bara en sak - tur att man inte tillhör en av dem.

Telis - lät som härlig shopping! Jag har så svårt att shoppa på beställning och har numera blivit så jäkla kräsen. Kan spendera flera timmar på stan och komma hem tomhänt. Lägger ju pengarna på akupunktur istället.

• Lapinette

Frejis - vet att jag inte ska vara pessimistik för visst kommer det att lyckas för er denna gång men har ni diskuterat fortsättningen OM det tyvärr inte tar sig?

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen