• Zozo

Ännu en tur med barnkarusellen

Brudsommar; kan inte säga mer än att jag vet hur det känns!

Nenne : Bamsekram!!!

Eh.. det här med badkar... Jag har alltid haft inbyggda (de andra är ju sa himla jobbiga när det kommer vatten överallt där det inte ska) men de gar ju visst att fixa när det händer nagot!? Man lämnar ju lltid som en lucka för att man ska komma at att reparera etc..?! Nu har vi förvisso inget badkar alls längre och DET e trist!

• Zozo

Ah Mamma Mia.; Jag är inte sa mycket för musikaler och har inte sett den men filmen gillade jag faktiskt. Manga goda skratt och skadespelare som bjöd pa sig själva trots att de inte kan sjunga/dansa; Slutscenen fick mig att skratta sa att tararna sprutade! Smaken är som baken...

Sex and the City-filmen tyckte jag däremot var asdalig. Jag är inget stort fan av serien heller, men filmen var verkligen kass.

• Zozo

NU har jag hunnit läsa ikapp - jisses vad ni skriver

Har inte sa mycket annat att tillägga just nu - tiden har mest blivit till en lang väntan...

• Zozo

Kram och tumhallande till MSW - spännande.

Lapis; jag har 25 dagar kvar till 20/9 om hon nu tänkt halla sig inne tills dess..

• Zozo

*vinkar till alla*

Urtäppt i näsan och allmänt trött. Tycker inte att flickan rör pa sig sa mycket som innan men det böjar kanske bli trangt? Nu ska jag iaf pa dagisplatsmöte (känns urtöntigt innan man ens fött!) pa tisdag och sedan gyn pa torsdag.
    Snaaark!

• Zozo

Brudsommar: Här ska man i princip ställa sig i dagiskö sa fort man är gravid! Sa jag e i princip redan sen... Känns ju jättefanigt!

Jag känner mig över huvudtaget bara off just nu. Bläh! Nu borde man väl ga med ett fanigt flin i ansiktet och vara lycklig, eller? Jag känner mig bara trött, avig och stor..

• Zozo

MSW - gratulerar!! Hur kom det sig att ni hamnade pa neo?? Är jag helt fel ute när jag trodde ni var rätt i tiden?? Eller är det för att lillen, som jag, var gul som en liten kines?? (Jag hade gulsot, var svartharig och med mammas sneda "lappögon" sag jag ut som en liten asiat när jag föddes jag!)

• Zozo

Lappis - *fnisss* Ja men JAG har inget pabra alls fran Asien, sa det var ju därför det var kul. Det närmaste jag kommer e ju liksom de nordfinska "lappögonen" och att jag faktiskt fortfarande blir gulaktigt brun pa sommaren da. Jättefint - tycker jag iaf!

• Zozo

Allt väl här, förutom att jag blir inlagd för observation ett par dagar fran nu i eftermiddag. Mitt tryck haller pa att hoppa fram o tbk.. sa de far väl kolla det. Lillan mar bra där inne och har vuxit till ca 3,3kg..

Kram sa länge
    Zozo

• Zozo

En snabb och trött hälsning fran Zozo och Léa... som slutligen föddes med kejsarsnitt förra söndagen 21/9; 4020g och 53 cm..
    Det har inte hörts ngt fran mig sedan i början av manaden da jag lades in för observation av högt blodtryck den 4e och fick stanna fram till födseln... det var langt och trakigt.
    Själva födseln var lang den med, men det tar vi lite senare när jag inte är sa trött. Idag har vi iaf fatt komma hem - äntligen!!!

Kram pa er alla!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen