• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

Nenne: Nu vet ju inte jag hur du ställer dig till detta men jag har själv många gånger varit på väg att erbjuda Hemtjänsten mina tjänster. Jag gillar att umgås med äldre och tycker att de ofta har mycket spännande att berätta - och så skulle det kännas bra att hjälpa någon.

• fru AM

Nenne: HAr du varit inne på www.jobsafari.se/ ?
    Där kan man anmäla sig och få lediga passande jobbförslag på mail några gånger per vecka. De plockar från massor av olika jobbsajter så man slipper surfa runt själv!

• fru AM

Nennelainen: Tog du illa upp av mitt jobbförslagsbombardemang? Ville bara hjälpa! Vet hur det är att vara arbetslös - inte kul. Kram

• fru AM

Nenne: mystery shopper då? Låter ju som värsta agentjobbet. Dessutom är du ju så söt att ingen kommer tro att du är spion! Skriv det på meritlistan!

• fru AM
    nennesjuttioåtta skrev 2008-10-30 10:26:51 följande:
    AM Fast hur vet du det, egentligen? Jag ser ju ut som ett troll...!
    Har hört rykten på stan om ditt fagra uteende - samt faktiskt sett foto! Snygging!
  • fru AM

BS: Varför sluta med AD_droppar? Har jag missat nya rön? Är det det att A-vitaminet ska tas bort? Men man ska väl ändå fortsätta tills barnet är minst två år. När min son var liten var det 6 år som gällde - fast bara under de månader som har "r" i namnet ... Alltså inte maj juni juli augusti ... Funderade faktiskt på att köra samma på Livia trots rekommendationerna nuförtiden. Sonen mår ju finfint och är ALDRIG sjuk.

• fru AM

Som jag: jag har nätutseende och TV-röst ...

• fru AM

BS: Knäppt det där med A-vitaminet. Barn får ju tydligen för lite A-vitamin i sig hursom helst (i kosten alltså). Kanske ska jag bunkra AD_droppar så jag har tills Livia är 6 år då - om jag nu ska köra samma behandling på henne som på sonen. Och så måste jag ju bunkra till nya lilla räkan - oh herregud vi måste flytta till något större!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen