Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

tack för ert stöd, tur att ni finns!!!!!! *kramar tillbaka*

Mrs B
    härlig start på dagen! Sovmorgon och ett träningspass - låter som MUSIK! Låter lite skrämmande, det där frisörbesöket!

Själv är jag förkyld och har knoppat en stund på soffan medan P med familj var och spanade på huset.

• nennesjuttioåtta

hej!
    tangentbordet fortfarande paj.

Håller på och packar! Sweet, c u snart!

heja äggblåsor och insättning! Nu jävlar!

Nästa vecka kommer vår lgh på hemnet - hoppas nån vill ha den och betala dyyyyyyyyrt . Kolla då efter en 2c:a med adress som innehåller en sorts fisk (lägg gärna ett bud!hahaha) och är ca 65 kvm stor. I morgon ska vi skriva på kontraktet till huset. Känns så jävla bra! Men det hade varit bra med ett jobb oxå...

Cicci hahaha din frögurka! Å du som ville slåss om burken! *håller hårt i den*

Frullan Tråkigt att du mår så dåligt av barnverkstan! Vad är det som gör att du tror dig ha svårt för att bli med barn? 5 ggr sist är ju faktiskt jättebra! Eller tror du bara det eftersom du har endo (visst har du det?)?? Ta tag i det nu och prata med någon för även om ni väntar och börjar med p-piller så ska ni väl på't igen och vad är det som gör att det skulle kännas mindre pressande då, då är ju dels Borren äldre (inte för att det spelar någon roll, men om ni vill ha dem tätt) och då är ni ju åter på försök 1 igen. Akupunktur, kanske?

Telis - jag smygläste också i ditt bildgalleri - tokfint badrum!!!! å nej, jag dör inte sakta här , nu känns det lite bättre men jag har fullt sjå med att kryssa för affärer och restauranger på NY-kartan som vi bara måste besöka samt att fundera på hur lång tid det kan ta att måla alla taken i huset, hur en kattlucka monteras samt hur man smartast inreder en klädkammare. 6 äggblåsor låter lovande! Lycka till!

• nennesjuttioåtta

Lapis
    mohahaha nej då, största väskan innehåller hittills ehhhh ingenting. Min packlista är ovanligt kort och maken har en ännu större väska + två bra handbagage.
    Kändes det när hon snurrade? Ska dit igen på fredag och sist hade jag kunnat ge henne en höger för att det gör så ont precis vid snurrögonblicket. Men jag är väl en mes
    Hur var dina värden nu?
    EN riktigt bra sak jag märkt är att mensen kom pangbom som den brukade göra (inga spottings) och väldigt kort. 2,5 dar bara. Mer som förr, så nästa gång kanske...

zozo kunde inte se, men ska installera flash, såååå nyfiken!

• nennesjuttioåtta

Piggelin
    hahaha, ja jag tror att jag är van nu, maken är ju som bekant mer blyg av sig (som Hedlund i Snowroller). Han hinner ju iofs inte säga så mycket efterom jag pratar hela tiden, särsklit när jag är nervös...

• nennesjuttioåtta

nähä! Inget snurr alltså. Intressant!

• nennesjuttioåtta

Det är i snurret som det känns, själva sticket känns inte alls. Sen brukar hon snurra igen efter 30 minuter. Då gör det jävelusiskt ont igen, fast jag garvar ju bara (efter illtjutet).

• nennesjuttioåtta

trorä din aku är mer power.

• nennesjuttioåtta

Vickan! Hur går det för dig? Lyckades du undvika ÄL eller? Tycker ändå det är mest fair att prata med maken om det, även om du inte grubblat klart. Det är inte så kul att hoppas om det är i onödan. *kramar*

• nennesjuttioåtta

Frejis
    på lördag! Vilken go man du har! Är det ET imorgon? *hoppistudsar med hållna tummar*

Te0lis
    Gulle dig! Vad dum jag känner mig nu, jag har ju kollat här varje dag men det är ju så krångligt att skriva när jag måste sudda varannat tecken som datorn lägger till helt själv.

• nennesjuttioåtta

hahahah han är väl inte blyg egentligen men funderar så mycket så inget hinner komma ut förrän vi andra har bytt samtalsämne. Han är för söt! och i morgon är hans sista dag på jobbet!

Det har blivit dyrt här i Schweiz!

Telemarkgrrl skrev 2008-10-01 13:47:51 följande:
    Som Hedlund! Stackarn, vet han om att du jämför honom vid det?
Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen