Ännu en tur med barnkarusellen
Telis
är det ÄP nästa vecka? (nu bara rasar det in! å sen Gosnosen och Lappis, herrejösses vilket ivf-kalas!)
Alla ägg i korgen, tjejer!
Telis
är det ÄP nästa vecka? (nu bara rasar det in! å sen Gosnosen och Lappis, herrejösses vilket ivf-kalas!)
Alla ägg i korgen, tjejer!
ooooh spännande! Hoppas SÅ att det sblir kanonresultat den här gången!
nu ska jag baka rågrutor (eller råg kanske är fel att säga när jag bara har dinkelmjöl hemma!
aaah, jag trodde du hade 2 kvar! Läskigt! Men nu faaan ska det funka!
har du inte en sån fjärrkontroll?
hahaha ööh nej, men just nu hade jag velat för då kunde jag postat den till dig.
vafan jag skulle ju baka! *suckar* Varför kan jag aldrig slita mig härifrån? *uppdaterar sidan*
hejsan alla!
Shit vad mycket det händer nu! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅh håller alla tumma roch tår jag har!
Tinga *kramar om*
Saffranin
hej det var länge sen! Kika in oftare!!!
Liten
ÅÅh gissa om den räcker länge, var beredd med plats i frysen! Den borde ju vara som godast på söndag men vad gör det om man försmakar. Jag har klarat mig bra från att få kakan att svämma över, men det är ju på håret. Vet inte hur de har tänkt. Typiskt norrmän...
jaja, jag har alltid ego-inlägg så här kommer det som vanligt:
Nu är lägenheten ute för försäljning! *nervös* Hoppas att någon vill ha den... :-s Det är ju ingen sthlms-lya direkt, och nu har vi ju tömt den på personliga grejer såsom vårt bröllopsfoto på kanvas och annat småplock, men hoppas nån tycker den är mysig iaf...
Var på akupunktur idag och hon tyckte det både var positivt att min mens hade blivit mer som den var förr samt att den kom så att jag kunde leva som vanligt i NYC med drinkar och allt vad det innebar, hahaha inga alkoholrestriktioner där. Så hon hoppades på en tillverkning där istället. JAG MED!
Färgade även ögonbryn och fransar och hon som gjorde det blev lätt chockad av mina långa ögonfransar. Det var det längsta hon nånsin sett! Nåja, nåt ska man väl bli begåvad med, när intellektet tryter.
Imorgon drar vi! ÅÅÅÅH, är taggad! Sweetie, jag har mailat dig, vet ju itne när vi ska ses! Men tror min telefon funkar där.
Nu ska vi på bio! Kram!
hojtala!
Tack! Vad söta ni är (köp! köp!)! Hahahah, vi flyttade runt lite flyttkartonger, kläder, prylar och resväskor, så ni vet ju inte hur det ser ut bakom kameran. Välstädat, my ass! mooahahahahhah! Kameran ljuger väl aldrig...?
BS, jepp, ett rött hus och mörk tapet (svart). Det är många lägenheter ute nu, hoppas vi får den såld... Folk verkar lite byxis på att köpa nu. :-s
telis
Mäh, skidorna är ju i garaget i mitt fina skidställ som jag skruvade ihop lite lagom barfota. *ernstolog* ÅÅh, var ska ni åka i vår? *jodelahoho*
Mrs B
ha det så kul på hockeyn!!!!!
Nu ska jag packa. Eller nåt. Har lagt i några kläder i resväskan men det ekar fortfarande när man ropar ner i den. Vad ska jag stoppa i handbagaget? Några linser och en bok? Passet också. *hohooooo* Hoppas att jag lyckas fylla dem vid återresan, men det är nog snarare ekonomin som styr det än utrymmet, tyvärr.
gud vad jag egoinläggar hela tiden. Sorry!!