Ännu en tur med barnkarusellen
muggles - Det går inte att ta reda på utan att operera igen, och det har jagg ju ingen lust med. Att mensen är i princip smärtfri är ju dock ett mycket bra tecken. Däremot, och nu blir det lite privat , får jag ont i yttre blygdläpparna ibland nu under mens, nån som hört talas om det???
Mrs B - Fy FAN vad läskigt och vilken tur att det gick bra!!!
sweet - Skickar en kram och gillar glädjen i ditt inlägg! Men jag tror inte du orkar utan sömn hur länge som helst...
vickan - Japp, du tar priset för bästa velpotta. Men jag hoppas du kommer till ro snart och kan börjar känna glädje inför din egen barnkarusell.
cicci - Förkylningen (lite feber och snuva) var nog framkallad av tanden för jag mådde bra i helgen. Nu har jag däremot fått ont i halsen igen, men det är lite så för mig den här tiden på året. Synd på vår date bara.
Liten - Jag kan gärna ses någon eftermiddag på vetekatten, kanske nästa vecka om jag inte ska till östersund då.
nenne - Finns du verkligen på riktigt? Ok, jag har ju träffat dig, men det kanske var ett avancerat hologram? Förutom att du är rolig som få är du så klok, rak och ärlig när du skriver, utan att någonsin bli otrevlig.
Nu välte sonen just babygymet (med sig under), det gick bra, men jag gissar att han vill ha lite mer uppmärksamhet (och frukost), så vi hörs!
Kram till alla jag inte hunnit skriva till!