Ännu en tur med barnkarusellen
God morgon i tråden!
Äntligen sol här och jag har som vanligt ingen lust att åka hem. Hör till de mystiska människor som säger (och känner) att här vill jag bo oavsett var i världen de landar (nåja, nästan...). Hm, maken vill dock inte ha någon utlandstjänst längre, då innebär det att jag får skaffa ett sådant jobb längre fram.
Nu ska Frejis skärpa sig och bli allvarlig/ej så ego igen
Lappis - jag tycker att det är intressant med akupunktur som dock är ett ganska okänt område för mig. Skulle kunna tänka mig att prova det själv eftersom det förmodligen inte gör någon skada, principen känns därmed enkel. Läskigt med alla nålar som man inte sätter själv...
Jag känner mig rätt så delad i den här frågan. Förut tyckte jag som Muggles och spontant skulle jag nog säga att jag är skeptisk till det hela, men om det (eller någonting okänt under akupunkturperioden) kan hjälpa folk att bli gravida, så why not?
Telis - intressant med din kusin och så roligt att det inte behövdes något FET.
Tinga - skoj att se dig här och få höra mer om vardagen med tvillingarna. Skriv när du vill, det finns nog inget skrivtvång här.
Muggles - Dumma Kodak
Cicci - spännande när det gäller symptom! Fortsatt tumhållning garanteras
Igår föll jag i en sådan stor grop och kände mig ganska så ledsen. Är så trött på alla så kallade försök att jag snart rymmer från maken, doktorn och andra män som förknippas med barnalstrandet dessutom känner jag mig trängd i den här situationen då varje beslut får konsekvenser. Men maken var som vanligt duktig i psykologrollen.
Förmodligen ökar pressen eftersom vi ska träffa min doktor på onsdag. Bläh