• MSW

Ännu en tur med barnkarusellen

Telis: Vad du är gnällig, och har stora krav! Toalettstol i badrummet är väl klart överskattat!!
    Så otroligt irriterande när det verkar som de bara ha schabblat själva! Skönt ni har hittat en annan, men det hade juh gått betydligt fortare om de kunde kläckt ur sig det tidigare hur långt tid det skulle ta..

• MSW

Telis: Vilken tur i oturen..

Nahe! Dags att ta tag i livet, dusch och tvätt står överst på programmet idag! Och efter det står städning/bakning/"fixning"...

• MSW

Låter härligt med alla badrum.. Skulle väldigt gärna vilja ha ett badkar... Jag har en dröm om ett stort badrum med massa lustiga detaljer i.. Sen om det går att lösa praktiskt vet jag inte.. Och det kanske hade passat bättre på ett spa.. Men va fan.. Drömma får man väl..

Min bror och hans sambo har precis köpt ett hus, som de gör om typ allt i, är lite lagom avundsjuk... Kanske inte rent ekonomiskt.. Men på alla andra sätt..

• MSW

Men nenne! Visste inte att det var så pass nära BIM.... *kram*

• MSW

Hej alla!

Då var denna helgen med slut och ingen bebis i sikte! En vecka kvar till bf...
    Har klarat av 90års kalas och allt möjligt..

MrsB: Haha, vad konstigt att ingen av er märkte när den andra gick upp, jaja, ni måste juh ha sovit gott då iaf..

Izzie: Skönt att vara hemma från sjukhuset, även om du fortfarande käkar medicin! Tråkigt att du måste dras med den försämrade hörslen, men förhoppningsvis blir det väl gradvis bättre..

Nu har maken semester i två veckor framöver (som förhoppningsvis smidigt går över till pappadagar när de tar slut....) och det känns så skönt att inte gå hemma själv och dra och noja...
    Men vi ska försöka att planera lite små utflykter och annat att fördriva tiden med.. Annars blir vi nog tokiga innan bebben behagar dyka upp!
    Imorgon ska vi träffa doktorn, som ska bedömma mognaden av livmoderhalsen (hoppas att den inte är helt omogen)och sedan blir det att gå i affärer och annat skoj..

Kram till er alla!

• MSW

Snabbt hej alla!

Ska städa, men ville skriva lite iaf!

Håller tummarna för alla som behöver det, och kramar till alla som behöver det!

Grattis på 1-årsdagen Moa!

Imorgon ska vi åter till sjukhuset, ev blir det igångsättning då!
    Spännande och nervöst är det iaf!

Hör av mig när jag får tid!

Kramar!

• MSW

Hej alla!

Nu är vi hemma med vår lille son!! Fast vi har bara permission, ska ta blodprov på honom på bvc i eftermiddag (pga hans blodplättar och gulsot) är dessa bra blir han helt utskriven i eftermiddag/kväll!

Tänkte se om jag kan läsa ikapp lite nu, och så småning om ska jag försöka få möjlighet att skriva lite mer om hur det gick till och har funkat hittills!

Kram!

• MSW

Har kommit ett par sidor frammåt, men får nog ge mig för nu!

Härligt att läsa att det går så mycket bättre för dig tinga! "träffade" ett tvillingpar på neo (vår plutt har med fått vara inskriven där) och tänkte mycket på dig, även om dessa var "stora" (båda vägde ca 2,6kg)..

Annars håller jag tummarna för symptom, akupunktur, inga fler hål in till grannar, doktorsbesök och allt vad det var!

Kramar!

• MSW

Läst igenom några sidor till, men ligger fortfarande efter!!

Lappis: Låter bra med en ev "anledning" till varför det inte har tagit.. (träningen...) Och att du känner dig annorlunda av akupunkturen gör juh att det känns än mer hoppfullt!!

MrsB: SKönt att ha 30års kalasen avklarade, även om det betyder att ni är lite trötta...

Dags att mata!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen