• fru AM

Ännu en tur med barnkarusellen

BS: Du borde skaffa en läkartid! Lägg inte mer tid hos naprapaten innan du varit hos doktorn och fått ok:at just sån behandling. Har fått veta att min rygg INTE ska utsättas för sånt ... Ring imorgon! Lycka till-kram!

• fru AM

Vickan: läste på någon sajt att 4-6 veckor efter missfallet är det vanligt att mensen kommer igång ... Stor kram

• fru AM

Lappis: Det är ju jätteintressant detta med kopplingen till träningen! Att kroppen är inställd på att överleva inte producera. Om man stressar mycket så är det ju också svårt att bli gravid. Du ska se att det är här lösningen ligger! Hopas du kan hitta en nivå på tränings som känns ok för både dig och "din producerande kropp". Kram!

Telis: Hoppsan - det är ju mina hantverkare ( i a f vår fastighetsskötare Paul) ... Tack och lov brukar de vara bra på att fixa till vad de ställer till med . Lycka till!!!!

• fru AM

Jag tror helt klart att nervarvning kan funka för fertiliteten! Heja Lappis!

Muggles: kul att höra om Korsika! Hittade också en länk md speciella barnhotell i Italien (som ju egentligen är favoritlandet)

Min egen fortplantning: För säkerhets skull köpte jag häromdagen ett jättepack bidrottninggelé (Apiforce). Har läst att det kan underlätta att bli gravid (om inte annat blir man kanske piggare så man orkar sexa). Tänkte att om jag köper ett storpack så blir jag nog gravid snart (eftersom man inte ska äta det när man väl är gravid) ... Tror ni den logiken funkar?

• fru AM

Piggelin: Nostalgifrossa på du! Det behöver man i bland. Lev fullt ut - är det enda vettiga livsråd jag vill ge medmänniskor ...

• fru AM

Härligt BS -både att Iris sov länge (även om det blev lite stressigt?) och att ni får rå er själva ikväll! Ska ni göra ngt speciellt eller bara ha det lugnt och skönt?

• fru AM

Grattis i efterskott mrsB!

Telis: i vilket stadium befinner sig badrumsrenoveringen nu? Utrivning? Uppbyggnad? Är hålet till grannen kvar?

Idag har vi vår första bröllopsdag! Känns väldigt stort! Trots att det är en vanlig måndag ...

• fru AM

BS: ni kan ju hitta på en spännande story om skärsårsärret så tycker hon nog det är ok att ha ett ärr. Livia fick ett brännmärke på foten på BB (!) (- det var en infraröd pulssensor som de fäste på foten och glömde där för länge ...). Ärret syns fortfarande och verkar faktiskt bli större och större på henne - men så behöver det nog inte vara för alla med ärr på foten - det beror nog lite på VAR ärret är (hennes är precis mitt uppe på "fotryggen" och huden töjer sig väl när foten växer. Var på foten är Iris ärr?

• fru AM

BS: Jobbigt med ryggen! Kräv att få bli röntgad! Nöj dig inte med bara en pillerburk!

• fru AM

Liten: kanske blir det lite sötare om du blandar i mosad banan i den portionen som hon ska äta? Om man kryddar med kanel så bler det faktiskt också lite sötare (märkligt men sant). Livias favoritmellanmål var en period ett gegga bestående av rivet äpple, mosad banan, naturell yoghurt, lite kanel ...

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen