• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Nej, det tror jag inte. Han läser mest amerikanska deckare eller svenska författare typ Mankell (på engelska). Men brukar litteraturvinnarna vara så bra för oss allmänna dödliga?! Tycker att det nästan alltid (ja inte i fjol) är personer man aldrig hört talas om.

• Lapinette

AM - vi ska inte flytta så nej lägenheten gick inte till oss.

• Lapinette

AM - priset var ju bra på lägenheten, en fyra för 4,2 MSEK. Maken tyckte badrummen var för små och sen klagade han på Söder. Jäkla vilken snobb jag har gift mig med.

• Lapinette

Telis - inget alls. Jag älskar Söder och kommer ju t o m från söder om Söder. Det är bara att någon vid något tillfälle sa till maken att man omöjligt kan bo söder om T-Centralen så det där kör han med hela tiden nu.

AM - det är det trista med att låna sommarstuga, att man alltid är besökare och inte kan göra som man vill. Trevligt att hälsa på mamma men faktum var att i våras var vi där flera helger då de var ute och reste. Superskönt!

• Lapinette

AM - ja, du är definitvt snobb!!! Din Östermalmskärring!!!

• Lapinette

Det låter nästan som min mamma + sambo fast de dansar och var iväg några turer i maj/början av juni då det var så fint väder . Vi fick två kanonhelger där ute aldeles själva.

• Lapinette

Kul att läsa om era uppfattningar om olika stadsdelar. Jag trodde det var i dina trakter AM som de där små damerna höll hus. Fast beiga vet jag inte om de är här (Ö-malm) utan mer i senaste Chanel med illrött läppstift och gärna en liten hund i släptåg.

• Lapinette

Och det där med Medborgarplatsen stämmer nog. Dit åker ju alla förortsbor och dricker öl på sommaren.

• Lapinette

Telis - ja hon är verkligen supergullig och mänsklig. Sådana man behöver när man håller på med det här.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen