Ännu en tur med barnkarusellen
MSW
Prosit!
jag skrev ju fel förut, jag menade ju att trots rabatten så var det sämre villkor. Om någon reagerade. Nu drar jag på stan! Vilken dag! Synd på blåsten bara...
MSW
Prosit!
jag skrev ju fel förut, jag menade ju att trots rabatten så var det sämre villkor. Om någon reagerade. Nu drar jag på stan! Vilken dag! Synd på blåsten bara...
Page
*kram*
Mrs B
Äh, jag tycker egentligen att jag är rätt händig med mina ansökningar men de kanske tycker att det blir för mycket ordbajseri. Men det har ju gått förut och nu har jag ännu mer erfarenhet än sist så jag fattar likosm inte vad problemet är.
MSW
OOh lycka till med huset, vad häftigt!!!!
Nu är allt påskrivet, vilken trevlig farbror som ska flytta in!!!
Skrik och panik. P hittade ett vitt hårsttrå i min lugg idag. *darrar på läppen* Fast inser ju att i jämförelse så är det inget att gråta över så jag får väl sträcka på mig och se aktoritär ut istället. *blänger på barnen på gården*
De smyger ju på en en spejare först, och sen anfaller de i tropp och du ligger ju ett halvår före mig i ålder (ungefär) så det är ju inte så konstigt.
heheheh, ja det om nåt borde väl gett ett och annat grått...?!??!
fasen, jag som verkligen kämpat för att bli färgfri (i sann miljö- och frisk hårbottenanda). hur gör jag nu?!?!?
En annan grej, angående karriär. Jag funderar på att gå en distanskurs i copywriting bara för att samla på mig lite. Fast det kostar en hel del, är det värt det? Distanskurs på Berghs kostar 24 loppor... Eller ska man i så fall fördjupa sig på formgivningen?!?! Eller produktionsledning, illustration, typografi eller, eller, eller, eller... glömma det och hoppas på turen igen. Hittills har jag ju klarat mig, har iofs gått distansutbildningen på Forsbergs men den har varken gjort till eller från när jag sökt jobb. Äh, nu bara blajar jag.
Alltså, jag bryr mig egentligen inte om att mitt hår börjar bli vitt men jag gillar verkligen min egen färg! Äntligen, ska jag väl säga. Jag har ju gjort en hel del för att dölja den i flera år men för 2,5 år sen så satte jag sista färgsprutan på skalpen. Så jag antar att det bara är att gilla läget eller köpa en toning.
Page
åååhhhhh Störstaste styrkekramar!!! Känner mig så fånig som kom dragandes med ett superblont hårstrå som att det var världens undergång mitt i allvaret.
Tänker på er!!!!
god morgon *harkel*!
Heja Frejis!!!!
BS
Jag tror också att man oftast får 1 barn som kräver mycket av sina föräldrar. I så fall kan vi ju då tro att ni har ert "enkla" barn kvar (om nu Iris ska vara det krävande, jag tyckte hon verkade helskön när jag träffade henne i parken!). MEN! Jag tror även att första barnet kan uppfattas som krävande just för att man inte har en aning om vad man ska vänta sig, vid numero 2 är man mer beredd och då flyger allt oftast på som en dans (för man har redan rutinerna inkörda) och de uppfattas då som ett väldigt smidigt barn. Jag tycker: kör på!
oh shit, vad trist med adoptionsnyheten. (Frejis, : - ? =
) Hjälp!!! Hoppas, hoppas, hoppas att vi inte behöver ställa oss i den där kön, jag har ju en tendens att alltid hamna i de där köerna som går långsammast (gamla tanter som räknar mynt...)