Ännu en tur med barnkarusellen
... eller är det tvärtom??!!!
... eller är det tvärtom??!!!
Ahhh... så det är nu man får lite extra. Vad skönt!
CV - oj, något jag måste sätta mig och uppdatera... hade dock tänkt att vänta till i januari ... vad då skjuta saker på framtiden (förut sa jag ska ta tag i den biten i sommar...). Om ni har CV-tips så tar jag tacksamt emot.
Måste bara berätta en solskenshistoria. Idag på FL-tråden så plussade en av tjejerna. Kanske inte så konstigt men vi är ett otroligt trögplussat gäng därinne. Den här tjejen har gjort 3 IVF + 1 FET och denna månad hittade hon inte ens sin ÄL varpå de körde jäkligt oengagerat på dag 15 och dag 19. Döm om hennes förvåning när hon testade imorse (mest för att veta innan hon gick till sin akupunktör). Hon började med akup. samma dag som mig och har aldrig tidigare plussat.
nenne - du kan väl be dem gå in här och kika eller ge oss som refenser angående ditt skrivande !
Grattis nenne, fick ni det ni hoppades på?
Page - har redan en ! Men en snickare, lite svårare uppgifter letade jag som en galning efter när vi skulle sänka vårt tak och sätta in spottar.
Page - att hitta bra hantverkare i Stockholm är som att leta efter en nål i en höstack. Hantverkar javisst, sådana som lovar att vara klara och göra allt superrätt inom en vecka ... absolut! Sen blir resultatet inte riktigt som de har lovat.
Page - he, he ser din pilska blick !
nenne - ETT vitt hårstrå! Var glad att du inte sett flera ... själv har jag en hel drös.
nenne - tror varken det är ett halvår gällande ålder eller gråa hår??!!!