Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

fatta vilken tur att jag har annat att tänka på istället för denna jävla barnkarusell som jag hela tiden trillar av. Jag vill ju åka hur mycket som helst, må illa och kanske t o m SPY!

• nennesjuttioåtta

OT
    iiiiiiiiiiiiihhh! Nu har jag skickat en ansökan till Berghs SoC!

• nennesjuttioåtta

gällande kostråd. Visst, jag tror att det kan spela en viss roll i sammanhanget. Men svältande i Afrika, pundare och andra som inte direkt äter nyttigt blir ju gravida, så tror ändå inte att det är hela sanningen. Eller också säger jag så för att intala mig själv om att mitt intag av mjölk är i sin ordning (en last, aaah kall mjölk!!!)

Heja alla ivf:are nu!

Kul Gosnosen att du också prövar på akupunktur nu!!!

Heheheh, skrev Gosnonsen först, tur att jag läste en gång till!

• nennesjuttioåtta

Japinette
    Hahha, jag hörde plinget när poletten föll ned!

• nennesjuttioåtta

Japinette?!?! Vem ä dä?

• nennesjuttioåtta

Är det hon med dajmen? PWAAHAHAHH!

• nennesjuttioåtta

AM
    härligt att ni är överens och att det verkar funka (med smärre inkörningsproblem ). Fast jag var iofs alrdig särskilt orolig och läste knappast in något gräl i det där.

Tips från nån smart! Vi ska ju låna till huset och sätta in det vi fick för lägenhten i lånet. MEN! Maken har studielån, ska vi pynta av dem? Det är inte så mycket pengar, och 2011 kommer det att vara färdigbetalt änyway, men just nu är det ändå någon tusenlapp per månad. Vad är smartast? Låta det vara eller betala av det nu?

• nennesjuttioåtta

Maken får inte ha datorn i knät och mobilen i fickan (efterlevs oftast). Dock har han tajta kalsonger (annars tycker han att paketet bara dinglar omkring) och vi badar varma bad tillsammans. Men han frågar varje gång innan han doppar pungen i det heta vattnet om detta verkligen är att rekommendera och jag hoppas att det inte gör något...

• nennesjuttioåtta

Lappis
    ååh jag älskar Japp, men tror de bytt recept för den var bättre förr.

• nennesjuttioåtta

*noterar AMs tips* Du har en poäng där, det är lite så vi tänker. Att ju färre poster desto bättr. Men det är ju å andra sidan en bättre ränta på det.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen