Ännu en tur med barnkarusellen
hoj hoj, här har jag kloppetikloppat omkring i plyschmysdress och nyinköpta pumps som jag tänkte gå in till näste helgs bröllop. Lite våpig får man väl vara när man städar? Dags för tennisfinal och jag har åter hamnat framför dumburken istället. Men har iaf börjat med att städa kylen (fyfasen vad äckligt det blir i de där facken i dörren!!!!) och plockat undan lite, även fast det inte syns i vardagsrummet eftersom ALLA grejer som egentligen ska vara på våra 2 balkonger nu står inne tills de har målat klart utsidan som jag tror blir klart lagom till jul. MEN om man ska se det positivt så finns det läge för att rensa ut fula krukor och annat krafs som bara hamnat därute.
Har även försökt läsa första modertråden men gav upp på sid 90 (!), fnissade åt mitt första inlägg den 11 augusti 2006 som var en fråga om aladåben och skämdes som en hund när jag bannade frullan för att hon tänkte för mycket på det och istället borde slappna av. *himlar med ögonen och slår händerna för ansiktet* Jaja, kul läsning och sjukt att så många har lyckats till slut (och många föll bort på vägen, många namn man kom ihåg!) och redan inne på tvåan. (eller trean )
En sak som jag tänkt fråga länge men hela tiden glömt bort: Har snartis giftt sig än?!?!?!