• Lapinette

Ännu en tur med barnkarusellen

Oj, här åker man ut till landet över dagen och det är massor att läsa ikapp.

Cissi - vet att du inte vill diskutera ämnet något och så många kloka ord är sagda. Ger därför bara en KRAM och hoppas att det löser sig på bästa sätt.

Frejis - välkommen hem till det underbart regniga Sverige! Italien är inte helt fel men om ni känner för att byta land så kan jag varmt rekommendera Portugal, även där massor av god mat och gott vin.

Så vi cyklar jämnsides denna gång. Själv har jag BIM + 3 idag och har inväntat tanten sen i torsdags. ALLT säger tant så snälla börja inte med några tumhållningar. Jag vet att hon kommer, hon bara segar ut det hela.

Jag undrar och tänker också på Tinga.

• Lapinette

Shit om man ska ge namn efter vad barnet är gjort så skulle vårt i sådana fall få heta Coimbra!!

• Lapinette

Japp, 10 dagar åkte vi runt ... om du är nyfiken finns en "kort" recension på resetråden.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2989098-55.html

Sitter just nu och bokar hotell inför nästa lilla resa, 5 dagar i Andalusien och blir förbannad att man inte kan boka hotell för en natt (minimum 2 nätter!!). Vad är det för jäkla påhitt?

• Lapinette

Frejis - ska absolut boka men måste först vara säker på hotellnätterna.

• Lapinette

Förresten, vet du vilken sida man bokar biljetterna på?

• Lapinette

nennelainen - svart är läckert dock är vår hall mitten i hela lägenheten och mörk så vår blev vit när vi flyttade in men vi har däremot en mörkbrun fondvägg i vardagsrummet.

Det där med två nätter verkar gälla på fler ställen i Spanien, även vårt hotell i Ronda har den regeln men där är det ok för vår del då vi tänker stanna där i just 2 nätter.

• Lapinette

Och jag har tittat på gymnastiken istället!

nenne - låter snyggt!

• Lapinette

Snyggt Vickan! Hur många barn planerar ni att skaffa ??!!

Vilket jäkla skitväder. Orkar inte ta mig för någonting ... och vill absolut inte gå ut. Är det redan höst?

• Lapinette

Tack Frejis, hittade den sidan också men det funkar inte att boka. Ska prova imorgon igen, något tekniskt fel.

Tillbaks till soffan och ytterligare en episod av Six feet under. Fortfarande ingen tant...hade velat få henne idag. Skönt att "lida" en regnig söndag.

• Lapinette

Ego inlägg - Japp nu har hon hittat hit. Började lite smått undra igår då + 4 dagar är lite längre än vad jag haft tidigare i en normal cykel. Dock är det brunt dropp än så länge och inget magont så jag kanske inte ska kasta in handduken riktigt än men som sagt är ju luttrad så något direkt hopp har jag inte. Har en gång tidigare (efter vår första insemination) haft brunt i cirka en dag innan helvetet bröt lös.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen