Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej Mrs B!

Cicci
    Du behöver inte försvara honom, jag förstår mycket väl att han är en fantastisk make för annars skulle du ju aldrig gift dig med honom. Dock kvarstår faktum att han har en grad av alkoholism (man behöver inte dricka jämt för att vara det) och det måste han ta tag i för er skull! Även solen har sina fläckar så det är inget att skämmas över.
    Då lämnar vi det så länge så får du återkomma i ämnet när helst du känner för det. *kramar om*

• nennesjuttioåtta

ännu en dag till ända, rätt fin faktiskt, men jag har inte ens orkat utanför dörren. Jo, en gång, jag satte mig på en dyna på balkongtrallen (vi har ju alla möbler inomhus) men det blev för ljust. Känner mig som ett troll som inte tål solen och tycker synd om sig självt. Vad göra? Hade stoora planer på att träna men det rann ut i sanden, skulle verkligen behöva det!!!! Maken har varit på svensexa hela dagen och jag kände att det var rätt skönt att vara ensam en dag, men ändå känns det lite fööör ensamt och ynkligt.

piggelainen!!!
    Er semester verkade ju apskön!!

• nennesjuttioåtta

shit tubbisen!!! Ja just det, det är lördag (fick för ett ögonblick för mig att det var måndag och vad var det då att fira?!?!). Låter underbart med mat i snibben...eller?

Jag har också vinafasi, men däremot kommer jag ihåg hur etiketten ser ut - men det brukar ju sällan hjälpa när man ätit på restaurang och sen ska kolla på bolaget om det finns där...

jepp 7-lingar. S-J-U. PÅ en gång. På "allt om Barn" så stod det att hon hade fått hormoner för att stimulera ägglossningen *börjar hacka tänder*

• nennesjuttioåtta

idag läste jag i den trådan där Frullan (å Cicci, å Muggls, och snartis å...) plussade och insåg hur jäkla länge jag hållit på med detta egentligen. Det var ju inte ens detta nyåret utan FÖRRA och nu är det snart 2009 (ok, jag går händelserna lite i förväg men HEY midsommar är förbi så nu är det snart jul) och nu är denna tråden inte längre ett kämpande mot ett plus för majoriteten (förutom några stackare som desperat liknar osaliga själar som försöker klara första bossen på Super Mario) utan mer LIVET. Och visst är det fantastiskt, men det känns lite trist att vara den som inte är med i matchen liksom, jag hoppar hela tiden för kort och sätter röven rätt på bossens vassa taggar på ryggen eller ramlar ner i elden.

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-08-16 23:28:52 följande:
    Haha, ja du får passa dig där med pergon och boragon. Du som alltid snackar om ett tevepucklag - be careful what you wish for.
    hahaha ja där kanske jag är ute på lite hal is!! *Oldsbergare*
  • nennesjuttioåtta

åååh efterrätten lät ju grym!!! *dregglar på tanetrnernaaaa*

• nennesjuttioåtta

egentligen borde jag nog gå och lägga mig, miserabla nenne har gamnacke efter att ha setat (eller heter det inte suttit??) i soffan hela dagen hukandes över laptopen på soffbordet. Jag har sett alla grenar som gått idag så många gånger så att jag vet till slut inte om det är deja vu eller om det är repris från gårdagen (för det var ju flera timmar sen det hände. Eller??? AAOOOOOMMMMmmmmmmm)

• nennesjuttioåtta

Hoppades ju på Karonen (dåligt att de på Olssons studio inte hade koll på vad kyrkbåtsrodd var för någe- puuufffhh!) men han kom ju typ sist. Å Tessans baddräkt sprack.

Men imorgon är det SANNA och då jäklar hejar jag som den kulla jag är. HeeEEEJJAaa! HeeEEEEJjjAAAaaaa! *ropar som Gunde*

• nennesjuttioåtta

watz 84 skrev 2008-08-16 22:49:41 följande:

Hej alla.Jag har följt tråden men inte lagt nåt inlägg ännu. Nu har jag i alla fall kissat positivt och jag var bara tvungen att dela med mig. Är så glad, även om det bara blir att smutta på champangen på bröllopet. Hoppas att det blir bättre än förr gången bara "håller tummarna"
    Jaså vad kul för dig. Grattis! Men varför har du inte skrivit något förut, det blir ju så mycket roligare då.
Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen