Inlägg från: Ettplusett |Visa alla inlägg
  • Ettplusett

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Yes, äntligen är jag med på listan, och nu är det nära, börjar pirra lite i magen. Har träff med prästen i morgon. Hade genomgång med vår toastmaster och madame i går, så nu känns det att det närmar sig den stora dagen. Hur känns det för er andra?

• Ettplusett

Helt underbart med en "egen" tråd, vi hör ju ihop på nå´t sätt. He, he

• Ettplusett

Här är det pirrigt värre. Ska in och kolla på brudbukett idag plus beställa bröllopstårtan.

• Ettplusett

In, Mendelsons brudmarsch, ut Änglagård, solosång "Du är allt" (Sonya Aldén) och på trumpet temat ur "En officer och gentleman", Up where we belong. Bara 10 dagar kvar nu...

• Ettplusett

Nu närmar det sig tjejer (och killar) bara 5 dagar kvar för oss som gifter oss den 6:e september.

• Ettplusett

Såg min vigselring för första gången i går. Har inte haft en aning om hur den skulle bli eftersom den är specialbeställd. Ville ha stenar i "stjärnhimmel"/"strössel" och en underbar guldsmed i min hemstad förstod precis min önskan. Ringen är UNDERBAR. Ska hämta den senare i veckan, kanske i morgon. Bröllop på lördag 6/9. Pirrigt

• Ettplusett

NEEEEEEEJ! Feber och taggtråd i halsen, det är inte sant! Hur ska jag göra för att bli frisk till på lördag, jag måste verkligen jobba idag och imorgon?????

Nej! vilket öde, hemska tanke om vi, brudnäbben eller prästen skulle bli sjuka till på lördag. Jag säger som dom andra ta hand om dig och drick whisky.

• Ettplusett
    Kanelisen skrev 2008-09-02 09:25:47 följande:
    Jisses! Tur att man är lite kontrollfreak och vill dubbelkolla allting...jag beställde brudbuketten redan i våras, och allt var frid och fröjd. Nu har blomaffären helt plötsligt bytt ägare och det är ingen som har meddelat mig! De hade ingen koll på min beställning alls, sån jäkla tur att jag fick för mig att ringa då!! Nu är allt frid och fröjd igen, puh...
    Skönt, det är tur man kollar ibland. Igår ringde de från kondiset där vi beställt tårtan och sa att de inte kunde göra en bakelse utan ägg som vi beställt. Min m2b ringde och pratade med dom och det löste sig till slut. Är det sista veckan alla problem dyker upp lr?
  • Ettplusett

Jag tycker nervositetsgraden kommer i vågor, men ligger nog på en 7:a konstant (på en skala 1-10).

• Ettplusett

Vi har ett kondis här i stan där dom gör karikatyrer på brudparet som caketopper och det har vi beställt. Kul att se hur det blir

• Ettplusett

Ja, SMHI, ja, kolla hela tiden. Här på ostkusten är det ett stort regnmoln. Suck

• Ettplusett

Tack alla ni som lyckönskat oss som gifter oss i morgon, däribland jag då förstås. Idag har jag varit och plockat ögonbrynen och fått naglarna fixade. Ikväll blir det tillfixning av festlokalen. Ja, nu är det bara TIMMAR kvar. Förut har man räknat månader, veckor och dagar. Hoppas bara på hyfsat väder, det ser inte så lovande ut enligt prognosen. Men gifta blir vi väl ändå. Lycka till alla ni andra också!! Kram

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!