Inlägg från: Freckles |Visa alla inlägg
  • Freckles

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Ops, nu är det bara en månad kvar. Ganska precis, eller rättare sagt... om en månad är vi 6.e september brudar nygifta!!!!!
    Jag längtar!!!!!

• Freckles

Fyra veckor kvar!!!! Gulp!
    Jag e ganska nöjd med min aktuella bränna efter solens sköna strålar - någon som har tips på hur jag behåller den fina färgen i fyra veckor till? Provade Dove´s förra sommaren, den var ok men luktade inte så gott...
    Vill helst inte ha någon Brun utan sol utan mer en kroppslotion med lite färg i som underhåller den färg man lyckats få.

• Freckles

Jo, det kanske det gör - jag tycker bara att det är så fint att ha lite färg och om vädret fortsätter så här så finns det ingen sol att vara ute i. Men absolut...

lanovia 08 skrev 2008-08-09 12:10:28 följande:

Tror du inte det räcker med att bara vara ute när det är sol?
  • Freckles

Jag har inte blivit hippad och gifter mig om fyra veckor (6/9), men vi har bröllopsfesten i oktober så kan hända att jag blir hippad mellan vigseln och festen. E lite orolig att jag inte ska få nån...

• Freckles

Att du får två och jag ingen tycker jag e orättvist!
    Skämt å sido, kul för dig och de e ju fyra veckor kvar för mig så...

lanovia 08 skrev 2008-08-09 17:01:22 följande:

Jag har fått två underbara hippor. Tror inte jag får någon mer. Tycker det räcker nu.
  • Freckles

lanovia 08 skrev 2008-08-10 00:01:22 följande:

ja och sedan har du hela september också innan festen.
    Jag vet, men jag e ändå lite nojig. En av mina bästa vänner har hintat lite, fast hon åker tillbaks till Luleå nästa vecka då hon pluggar där och sen ska hon inte tillbaks förrän til bröllopet och veckorna mellan bröllop och fest vet jag att hon har fullt upp redan. Därför e jag ändå lite tveksam på att jag får någon. Min blivande vet jag ska få mellan bröllop och fest... så jag får inte ge upp ännu.
  • Freckles

Fröken förväntan: Fina dukningsbilder du hade i ditt galleri. Vi ska ha vår bröllopsfest i oktober så då blir det nog något liknande. Tack för tipsen!

• Freckles

Septemberbrudar, nu är det inte långt kvar!!
    Det pirrar rejält i hela mig när jag tänker på att jag gifter mig om tre veckor - det är ju ingen tid kvar alls snart.

Hittade en tråd som jag vet att allafall jag kommer ha användning för och tänkte att det kanske är fler än mig, så här kommer den:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3000246.html

Det är en superlång och bra checklista inför den stora dagen!

Kram på er!

• Freckles

Har hämtat klänningen idag, den har blivit uppsydd och var ny helt perfekt. Dessutom fick jag min provmake samt provat hur håret ska vara, jag blev mycket nöjd och känner mig helt trygg med tjejen som ska hjälpa mig. Bara två veckor kvar (6/9)!!! Hjälp!

• Freckles

Nu har jag varit och hämtat min ring, den e sååå fin. Precis som jag ville ha den blev den och dessutom 400kr billigare! Inte dåligt! Bra jobbat Guldsmeden!!!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!