septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Nu har jag blivit hippad =)
Sååå kul vi hade..
Nu har jag blivit hippad =)
Sååå kul vi hade..
Hej tjejer!
Nu ska jag berätta om min möhippa!
Det va så här att klockan va 8.30, och vi ligger i vårat sovrum och sover, så är det några som helt plötslig börjar å sjunga..Det visade sig att dom va 19st!!..Asså dom skulle ta både mig och min m2b, så det va både tjejer och killar här. Dom hade fått nyklar av mina blivande svärföräldrar!
Så det va bara att gå upp, ta på sig dom fulaste kläderna som dom hade köpt på Myrorna..Så åkte vi å såela in skiva, efter de va det frukost på stan, sen fick ja ett häfte som det va massa låtar i som ja skulle sjunga och få betalt för, och jag skulle även sälja godis..Efter de åkte vi och hade 5-kamp..SJUKT kul, sen bar det av till min blivande svägerska, där vi badade i ute jacizzi,ansiktsmask, formask, måla naglarna m.m. käka mat å så..Sen fick jag cykla på en barncykel och svara på frågor om min m2b å varför det just va barncykel e för att jag cyklar inte för att när jag va 10år så ramlade jag och bröt BÅDA benen å efter de har jag inte cyklat förren i lördags =)efter de åkte vi och bowlade, sen så va det ute kväll som gällde =)
Glömde ju berätta att jag fick ihop hela 500 kr..Det va ingen som kunde fatta att jag fick sååå mycket =)
Det hade dom verkligen..Dom har planerat detta länge..Gud så bra kompisar man har..Man blir verkligen rörd, dom har ju lagt ner hur mycket tid som helst på detta..!..åhh,va kul för er andra som har detta kvar =)
Nu börjar det verkligen närma sig =)..
Har ni mycket kvar ni andra?
Hehe, det har jag med..Men det känns som om jag har läget under kontroll ändå.
Vi håller på med våra festprogram, nu ska vi bara skriva ut dom och vika å sådär =)
Avil
Det låter ju inte så farligt..Känns så skönt när alla grejer börjar falla på plats!
Hur gammla är dina barn?
Men då kan du väl ta med dig lite böcker, kritor, papper å nån liten leksak..jag e inte jättehaj på detta, men det va ju lite förslag iaf =)
Min lillebror är 4år, men han tycker att det är jättespännande.
Så det är inte säkert att dom blir rädda..