Inlägg från: Moonlightshadow |Visa alla inlägg
  • Moonlightshadow

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

I lördags var jag och provad ut min bröllopsfrisyr. Blev kanonnöjd! Sen har vi inhandlat lite saker till bröllopet som gästbok och såna småsaker. Dessa småsaker har jag stressat över ett tag nu, så då drog m2b mig ut i affärerna i söndags och inhandlade dessa.. men inte är jag mindre stressad för det

• Moonlightshadow

Nu sitter jag och stressar över min klänning.. ska göra sista provningen i mitten av augusti sa de när jag var och provade ut vilken klänning jag skulle ha.. och de har inte hört av sig än.. Jag ska hämta den sista helgen i augusti eftersom vi gifterr oss på Åland! Kanske jag ska ringa till Gimlins? Vad tycker ni?

• Moonlightshadow
    Ankan80 skrev 2008-08-11 12:25:21 följande:
    Ring och hör! så du vet. De kan ju glömt det.
    Jag ringde nu.. de hade tydligen glömt bort det, men jag ska o prova den i morgon igen
  • Moonlightshadow

Var och provade min klänning idag, det gick bra..jag kom iden Har varit lite nervös att jag inte skulle göra det. Men nu är jag lugn en stund i alla fall Sen köpte jag sminket jag skulle ha till bröllopsdagen, (min svägerska är kosmetolog så hon ska sminka mig) och det gick på en bra slant 810 kr, men man gifter sig bara en gång eller hur?!

• Moonlightshadow

Vi kommer oxå att fota före vigseln. Blir bäst så annars får juh gästerna vänta så länge.

• Moonlightshadow

Igår blev jag hippad! Det var jättekul! Först var det Fjärran Höjder , sen akropolis åt trerätters middag och sen heartbreak. Kanonkul kväll. Det var mina tärnor som hippade mig, vi var 4 st men vi hade kanonkul!

• Moonlightshadow

Jag tänker köpa någon ny, som bara är för dagen
    Snart fru Wennerström skrev 2008-08-22 17:56:57 följande:

vad tänker ni brudar köra med för parfym på dagen ?.. har ni den ni alltid har lr har/tänker ni köpt ngn ny?jag kör med min "vanliga".. älskar doften så jag kör på den.. använder oscar de la renta's "intrusion"
  • Moonlightshadow

Idag är det dax för min m2b's svensexa. Han vet att något kommer att hända idag, så han är lite nervös

• Moonlightshadow

min m2b hade sin svensexa igår. Han var utklädd i He-Man kostym och kunga krona..hehe.. Han hade kul

• Moonlightshadow

Det är jag med

Ankan80 skrev 2008-08-27 11:27:36 följande:
    Asså jag är nervös
  • Moonlightshadow

Har varit och hämtat våra kläder idag.. så nu är allt klart som vi ska ha med oss när vi åker i morgon NU är det bara en vecka kvar

• Moonlightshadow

Vi hade ett underbart bröllop och en kanonkul bröllopsfest. Nu är det Maldiverna som gäller... imorgon bär det av!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!