Inlägg från: Vit ros |Visa alla inlägg
  • Vit ros

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Oj ni hade ju skrivit helt sjukt mycket här Nu blir maten lite senare än vad jag tänkt. Var ju tvungen att läsa allt.
    Kommenterar och skriver när jag har bättre tid
    Det går i alla fall framåt i våran planering....

• Vit ros

Nu har jag tid att titta in och läsa lite. Har nog missat några sidor men här har ni ju skrivit som tokar .
    I förrgår så var jag och provade min klänning och den las upp och in. Hämtade ringen.
    Nu är det inte så mycket kvar att göra men jag känner mig ändå lite stressad.

Ska nog skriva ut lite festprogram så jag blir klar nån gång.

Vill höra vad ni tycker...
    Ska gifta mig i rådhuset. Blir det för mycket med brudklänning och bukett och alltin där till. Kanske blir fjantigt.
    Eller är jag bara fjantig nu

• Vit ros

www.alltombrollop.com/festen/blommor/vaelj-raett-blombukett.aspx&tab=1&filter=&opened=
    Så här ska min bukett se ut. Jag föll pladask när jag såg dedn. Priset är max 800:- och då ingår coursage. Så det är jag ganska nöjd med.

Vad bra att ni tycker som jag. Klart jag ska ha klänning och hela kittet. Vet inte vad som flög i mig här om dan

Vi kommer fota efter vigseln för vi har gott om tid innan festen drar igång. Sen har vi tyvärr ingen "riktig" fotograf. Så jag hoppas vi får några bra bilder. Är lite petig med det där själv nämligen.

Har oxå provdukat och känns bra. Skönt att ha det avklarat

• Vit ros

Roligt med hippa. Själv var jag nästan helt säker på att det skulle bli för mig denna helgen men icke...
    Så antingen blir det helgen innan bröllopet eller inte alls.

Ja visst går man runt och är lite misstänksam

• Vit ros

Här skrivs som vanligt.

Idag hämtades min m2b för svensexa. Var kul det var. Han fattade verkligen ingenting och helt plötsligt står typ ett tiotal kompisar i köket. Haha
    Dem har hyrt massa stugor och ska ha lite småaktiviteter. Sen kommer han hem i morgon och tror att det är över och dem kommer och hämtar honom igen... hihi

Parfym. Måste köpa en ny. Dem gamla jag har är jag sååååå trött på så dem står enbart och samlar damm. Men jag måste ju lukta extra gott nån gång.
    I morgon blir det lite handling. Ska även införskaffa strumpor till min höfthållare jag köpt. Köpte skitfina strumpor. Stay Ups, som hon i affären sa att jag skulle ha till. Men eftersom den här "gummiranden" är på baksidan så kan jag inte fästa dem. Grrrr. Det ska väl hon veta.... Affären ligger ganska långt bort så jag orkar inte vela med det utan köper nya...

• Vit ros

Vad fina frisyrer ni ska ha tjejer

• Vit ros
    Skonie skrev 2008-08-22 21:02:02 följande:
    Man ska inte ha stay ups till höfthållare utan stockings som du sa. Jag köpte mina, fina med spets, ser precis ut som stay ups på Triump
    Ja, jag vet att dem har på triumph... suck. Men dem är helt slutsålda där jag har varit och har problem med leveransen. Så det är inte säkert att de hinner komma in innan. Typiskt..
    Men hon rekomenderade ett annat ställe som har bra utbud.

Misstänker att min hippa blir nästa fredag. Pratade med min svägerska förrut för vi ska åka och köpa lite tyg. Har så fullbokat i veckan så jag undrade om vi kunde åka fredag. Hon lät konstig och sa att "ja det skulle väl funka". Men att då kanske vi inte hinner sy klart så det var nog ingen bra idé. Men onsdag går jätte bra Hmmmm
  • Vit ros

Jag har inte hunnit vara inne här på lääääänge.
    Har börjat studera och även planerat allt det sista inför i morgon....
    NU ÄR JAG NERVÖS. OOOOOOOOO

Vill oxå önska er alla som gifter er en underbar och oförglömlig dag i morgon.

Hos oss verkar det som det ska regna mkt och min m2b har idag fått ett fint munsår... Suck!
    Men vi blir väl gifta ändå

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!