septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Gosh! Nu har jag läst igenom hela tråden! Det tog ett tag! Ni verkar ha hållt ihop ett tag ni brudar!
Jag om min sambo gifter oss den 27 september. Vi har funderat lite på det, men bestämde oss och skickade in hindersprövningen den 14:e... så bara den kommer så kan vi defenetivspika datumet. Har preliminärbokat än så länge..
Vi kommer ha ett litet, hemligt bröllop med mina föräldrar, hans mamma (ev moster) hans syster och min bror med sambo. Min bror och sambo vet om våra planer- av den enkla anledningen att de ska hjälpa till att "kidnappa" våra föräldrar och få dem till vigselförrättaren.
Häromkvällen gjorde vi upp våran planering... och i förrgår beställde vi våra ringar (som kostar hälften av våran budget!)
Måste säga att jag beundrar er som har planerat allt så länge! Men, sen ska vi ha ett lite annolunda bröllop med..
Mitt problem nu är att hitta en klänning (som absolut inte får vara vit!) med plats för stooor mage som växer och växer...
Kul att få lite tips av er i tråden! Hur stor budeget har ni haft egentligen? Låter som stora summor!!