Inlägg från: gottelina |Visa alla inlägg
  • gottelina

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Vad fint med folk som är lite intiativrika och drar igång nästa tråd...

Sitter och sliter vårt hår över gästpresentationerna. Har kommit på många bra men en del människor har inget liv. Stort problem med kusinens man. Hittar inget på honom som är positivt. Negativt är myyyyycket lättare.Vi har en mening på varje person som ska vara lite tvetydig så att personen i fråga fattar men bordsgrannen måste fråga. Tex om min mamma har vi skrivit -Pyssling med mycket damm hemma! Hon är inte så lång men även väldigt pysslig av sig. Hon tovar och målar och gjuter till trädgården osv. Sen har hon en damm i trädgården som är hennes stora passion.

• gottelina

modellmakande malmöpåg som snart går i exil. Inte jättebra kanske men bidrar kanske till inspiration.

• gottelina

Vi ska ha Unchained melody med righteous brothers, Av längtan till dig med Cajsa-Stina Åkerström och sen ett kärleksmedley där innehållet är hemligt för oss. Det kommer även att vara gästartister till medleyt. Spännande!

• gottelina

J P Gaultier. "classique" (kvinnotorson i plåtburk)

• gottelina

Idag har vi varit i Tyskland och shoppat helt hämningslöst. Vilket lass det står i hallen just nu! Ska försöka räkna ut i morgon hur mycket vi handlat för. Ska även fota berget för det är nog både första och sista gången vi har så mycket sprit hemma. Blir snurrig bara jag tänker på all alkohol.

• gottelina

Ikväll har jag blivit hippad för andra gången...och då vet jag att det blir en till.

• gottelina

M2b ska ha plastrong. Han ska ha frackskjorta. Allt enligt det manliga bitträdet på MB i Vinslöv.

Ankan80 skrev 2008-08-29 11:56:45 följande:
    Tjenixen...vi skall köpa skjorta till m2b i helgen.När man har plastrong eller kravatt, är det en vanlig skjorta under eller är det en smokingskjorta.Det skall ju sticka upp 2 snibbar bara. Inte som när man har slips.Hoppas ni förstår vad jag menar
  • gottelina

Lycka till alla som står brud i morgon, och alla brudgummar men deras lycka är ju redan gjord. De får oss!

• gottelina

Alla 6:e septemberbrudar, Ha den underbaraste dagen ni bara kan. Tänk inte på att det regnar. Det är det ingen som märker ändå när de ser det vackra brudparet. Dessutom betyder regn i slöjan rikedom. KRAAAAAAAMAR!!!!!!

• gottelina

Hej! Idag har vi träffat prästen och vilken fullträff. En sån trevlig människa. Nu är jag fullständigt trygg inför den 27:e.

• gottelina

Tack!

Dsy04 skrev 2008-09-24 09:17:57 följande:
    hejsan nu har jag gift mig!!allt var som planerad i en vacker sagoslottfortfarande kan hända att jag tittar på tv eller läser en tidning o så går mina tankar till den underbara dagen 20de sept.lycko önskningar till alla brudar som gifter sig den 27 September och kom ihåg inte bli irriterad i ert stora dan!! verkligen njut av dagen! för den går fort!Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)Humlis (Falun)Troll1 (Göteborg)gottelina (Hässleholm)Lunacy (Storuman)Big Smile (Stockholm)ditte1 (Östersund)Sanfor (Göteborg)Flowerrose (Stockholm)Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)PB7 (Mullsjö)
  • gottelina

Idag är det dags för alla oss 27:e septemberbrudar. Ser ut att bli vackert väder i alla fall. Jag är så pirrig och förväntansfull så jag knappt vet till mig. Ett stooooort lycka till till alla som gifter sig i dag.

• gottelina

Nu är man fru då. Vi fick en underbar dag som var allt vi önskat och mer. Berättar mer i andra tråden...

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!