Min möhippa blev såå kul! Mina vänner ringde på dörren och de ringde så ihärdigt att jag trodde att det var grannungarna som busa så jag bad min son öppna. Han öppnade dörren och så stängde han igen och titta jätte konstigt på mig.. dom hade tydligen sagt att han skulle stänga och hämta mamma. Men han såg så skärrad ut så jag trodde att det va något som hänt. Sen drogs dörren upp och in sprang mina vänner och sköt konfettismällare. Jag blev super rädd och sprang in i köket och sökte skydd. *garvar* Vet inte om jag fick en chock för jag trodde nog att det va nån galning! Alla skratta och jag va totalt skärrad men super glad. Jag fick sätta mig vid köksbordet och fick en burk med pärlor, makaroner och ståltråd och göra min egen krona. Min vän satte upp en super fin håruppsättning och sen fick jag ha kronan och en slöja som jag fick sy på pärlor på. Sen bar det i väg på stan. Vi gick lite runt på stan så folk fick glo lite, jag fick många lyckönskningar av trevliga tanter. En annan äldre man tyckte jag va tokig som skulle gifta mig för äktenskap det va inget att satsa på. :-O Alla kan ju inte va lika lyckliga. Vi gick till en nagelsalong där vi alla tjejjer fick handspa med parafin bad och massage med massa härliga krämer. När vi va färdiga där så blev det picknick i en park och där fick jag gå tipspromenad och svara på frågor om min blivande man. Jättekul! Sen fick jag ögonbildel för att inte se vart nästa stop skulle bli. Jag kliver in ett rum och då får jag till min förskräckelse se att vi är i en STUDIO! Jag blir så generad för jag har INGEN fantastisk sångröst. :-S Jag får ett papper med en text som dom har skrivit och den är ju bara såå underbart bra! Och den ska jag sjunga till melodin av "Ont det gör ont" med Lena PH. Mina vänner doar kör i bakgrunden och det va såå kul, trots att jag inte kan sjunga. Cdn ska spelas upp på vår bröllopsfest sen har jag fått höra. *skäms* När vi var klara där så fick jag smink, lösögonfransar och nya kläder sen skulle vi till nästa stop. Vi gick till en resturang och satte oss på takets uteplats och där va det trubadur och massa gott att dricka. Där fick jag svar på frågorna från tipsrundan och fick välgodkänt *stolt*. Sen begav vi oss in på resturangen och beställde en goo middag och skrattade och pratade tills vi va mätta och trötta. Sen begav sig ett gäng trötta glada lyckliga tjejjer hemåt för att soova. Supermysigt superlyckat och jag är såå tacksam!
Hoppas ni andra får lika mysiga hippor!