Inlägg från: snö vit |Visa alla inlägg
  • snö vit

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Ja, jösses! Klarar inte av att vänta längre...Det mesta här är klart. Ska finslipa festprogrammet lite innan det ska in på tryck. Igår var vi för sista gången hos restaurangen där festen ska hållas så nu faller även de bitarna på plats...

Men jag har ett annat lite större problem.....MIN KLÄNNING HAR INTE KOMMIT ÄNNU!!!
    Känner mig superstressad. Förhoppningsvis kommer den idag & jag hoppas den sitter som en smäck...har tre andra utprovade om den inte passar...

Är ni 6:e septembare klara med allt?
    lanovia 08 skrev 2008-08-26 08:23:30 följande:

6 sept brudar, idag har vi bara 11 dar kvar!!! tjoho!!
  • snö vit

Ja, fy...men det ordnar sig alltid. Det är ju en HEL vecka kvar =O)
    Har du provat olika frisyrer med din frisör? min vännina är frisörska & ska fixa mitt, hon har under tre år aldrig misslyckats med vare sig klippningar eller håruppsättningar på mig så hon har mitt fulla förtroende.
    Men du, det kommer bli bra. Du kommer vara den vackraste bruden någonsin, det vet jag!

Ankan80 skrev 2008-08-26 09:42:39 följande:
    Usch va stressande med klänningen.Jag oroar mig mest för min frisyr för tillfället
  • snö vit

Härligt, låter som att ni ligger bra till i tid. Min bm:s ring hämtas på fredag. Men det var bra att du skrev om just det eftersom jag tror att det är just den vi kan komma att glömma hehehe.

matildaochniklas skrev 2008-08-26 09:49:51 följande:
    Hoppas klänningen kommer snart!Det vi har kvar att göra är:Hämta förlovningsringarna som är inlämnade för poleringHämta min klänning som sömmerskan ska ta bort axelbanden påFixa transporten för mig och min MAN från kyrkan till festen (vi får besked idag, håll tummarna)Köpa alkoholfri drickaKöpa lite chips och annat snacks till festensnö vit skrev 2008-08-26 09:40:46 följande:
  • snö vit

Vi ska ha
    Romantic wedding song, R Wagner in

& Forrest Gump - Alan Silvestri ut

psalmmer har vi valt
    "Fädernas kyrka"
    min bm är marinofficer & de har alltid denna under sina olika cermonier i kyrkan
    själv har jag valt psalm nr: 289
    "Guds kärlek är som stranden & som gräset"
    en av få psalmer jag kan sjunga utan att låta som en kråka =O)

//Veronic@

• snö vit

Japp, här har du en till, kollar varje gång jag vet att de har uppdatering.
    Men du, det kommer bli jättefint ändå & vad jag ahr hört så betyder det tur om det regnar, men visst skulle jag helst iallafall ha uppehåll...
    Vi har köpt ett megastort paraply i silver, kanonsnyggt & precis enligt vårt färgtema.

//Veronic@

Ankan80 skrev 2008-09-03 08:36:32 följande:
    Fler än jag som tittar på SMHI stup i kvarten?Som det ser ut nu blir det växlande molnighet och regnskurar
  • snö vit

Vi sak oxå ta kort vid havet men har som "reserv" plan att få ta fotona inne på marinmuseum vilket oxå kan passa bra eftersom min bm är marinofficer. men som sagt var, lite uppehåll (helst sol så klart =O) & lite eller ingen blåst (för mycket begärt när man bor vid havet?) är väl att önska.

//Veronic@
    lanovia 08 skrev 2008-09-03 10:01:38 följande:

På västkusten ser det ut att regna hela lördagen. Men kan stå ut med det, bara det är ok väder så att vi kan ta bliderna vid havet i alla fall. och sedan kan ju allt hända innan lördag.Ickaflicka, vad skönt att det verkar hjälpa med alla kurer. Gör också sista dan på jobbet idag, och håller med. Känslan är helt underbar!!! Ännu bättre blev det när jag fick veta att jag fått förlängt (jobbar via Proffice) så jag får vara kvar här hela nästa år också. Vi skall inte heller ha någon caketopper. Min bror skall dekorera tårtan med snäckor (enligt havstema) så det blir för mycket med ett brudpar på också. Annars hade vi tänkt att ha.
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!