Inlägg från: snart höstbrud |Visa alla inlägg
  • snart höstbrud

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

och jag fick världens underbara hippa igår min tärna kom och sa att jag skulle följa med fick en ögonbindel på sen åkte vi när vi kom fram och jag fick ta av bindeln stog alla vännerna där vi började med att äta och jag fick en snygg utstyrsel knallrosa tights badräkt och ett rosaskärp en slöja och en rosa cykelhjälm sen vardet bindel på och iväg när jag tog av mig bindeln såskulle jag lära mig och dansa magdans skitkul när det var klart så var det bindel på igen och iväg nästa stopp hydro trim bad bubbel jätteskönt men det bästa masage och ansiktsbehandling sen fick jag en annan utstyrsel en blommig klänning med mitt rosa skärp och på med bindeln när vi kom fram så var vi vid studion jag fick spela in en låt det var kärleken är evig med lena ph och jag kan inte sjunga det lät för jävlit sen åkte vi till akropolis för att äta där fick jag två kuvär ett som det var matpengar och det andra var ett kärleksbrev från m2b det vart mycket skratt och glädje tårar vilken man sedan blev det utgång harrys där fick jag ett till kuvär det stog krogpengar öppna och det fanns 500kr de är ju inte sanna mina vänner. när vi hade varit där ett tag så ropade de imicken att Petra har möhippa och han satte på min inspelade låt sedan ramlade jag in vid tre tiden och är så nöjd

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!