Igår hade jag min möhippa!
Satt och kollade veganmat vid datorn när dörren flyger upp och jag hör ett gäng välkända vrål. Fick en lista med fullständigt vettlösa saker att ta med, blev ihälld en liten flaska päronvodka och en hel del martini. Galna tjejer! Jag hade ju nästan inte ätit nåt innan och blev full medsamma.
Så bar det iväg på promenad i befintliga kläder (fast jag fulade mig och bytte byxor iaf.. ;) ) och vi satt och väntade på en trappa en stund innan vi gick vidare till... rätt ställe. De fintade bort mig där.
In i en inspelningsstudio. Va fan! Helvete! Ska jag sjunga?? Vågar inte vågar inte vågar inte... Men jag gjorde det faktiskt. Fick välja mellan ett gäng sunkiga mtv-hits och Evanescense - My immortal. Tog givetvis den sistnämnda och trots att jag var full och hade mängder med slem i halsen fick jag till det på två tagningar. Wohooo!
Markus i studion var impad och berömde min röst, de andra fick ståpäls. Jamen se då så.. jag kan ju visst sjunga! :oD Måste verkligen göra om detta, uppsjungd och nykter, vilken känsla det var!
Vi satte oss utanför, drack lite och åt frukt. Två personer till anslöt sig till möhippan och jag vart lycklig!
Sen bar det iväg till gymmet, bärandes på alkohol uppför "hälsotrappan".. hehe. Jag fick en härlig helkroppsmassage och kliver ut från gymmet med sliriga ben och är trött och skön i hela kroppen.
Hem till min tärna, äta massa massa god mat, drick lite mer. Blev omstylad till värsta sleezerockbruden. Såg förjävlig ut i rosasvarta flames-strumpbyxor, leopardkjol och en spygrön silkig tröja, upptouperat hår och leopardpannband. Sminkad med flytande kajal och turkos ögonskugga.
Så blev det singstar och några fler tjejer dök upp.
Iväg till Skövde (uäk, me no like) och åkte karusell på axels tivoli el vilka det var som var där. Läskigt värre ur säkerhetssynpunkt men kul i övrigt! ;)
Hem med nattbussen och äta lite strips innan jag faktiskt valde att gå hem... hela min kropp längtade så efter Joooohaaaaaaan!
Jag är mycket nöjd och mina tjejer är så härliga!