Inlägg från: Robina67 |Visa alla inlägg
  • Robina67

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Oh, bra tips! Jag letar oxå efter bra bakgrundsmusik. Jason Mraz funkar ganska bra tycker jag.
    Jag har svårt att fatta att det faktiskt är dags snart.. Har skjutit fram alla tankar fram tills nu faktiskt..

• Robina67

blev så glad för idag ringde vår präst upp oss och bokade in ett samtal den 2/9. Började bli lite nervös för att tiden springer iväg nu, tycker jag. Vi gifter oss den 20.e
    Har varit och beställt tårtan precis!! Skönt! En grej till att bocka av

• Robina67

vi tar nog psalm 84 oxå, sen den utan nummer som har annan text men melodi Den Blomstertid nu kommer

• Robina67

igår beställde jag min brudbukett, tärnbuketter samt corsagen! Såå, det var det sista (?) på to-do listan
    Åh, förutom då göra klart fest- o vigselprogrammen!
    Kan inte fatta att det är 2 1/2 vecka kvar bara....

• Robina67

Vill oxå önska alla er brudpar som gifter er i morgon 6:e sept!
    Hoppas ni få det underbart!!!! Ta ett djupt andetag och NJUUUUUT

• Robina67

GRATTIS!!!!!!!
    Vilka fina kort, gillar de svartvita mycket!!
    Låter/ ser ut som om ni hade en underbar dag!

• Robina67

Grattis! VILKA härliga kort!!! Ni ser sötte vackra ut!!!

fyffy skrev 2008-09-08 15:50:44 följande:
    måste passa på att lägga in en länk till några få av fotografens bilder www.sastaholm.lindisima.se/index.html jag blir så glad av att titta på dem...
  • Robina67

lite felstavning: ska vara JÄTTE vackra, förstås

Robina67 skrev 2008-09-09 06:55:04 följande:
    Grattis! VILKA härliga kort!!! Ni ser sötte vackra ut!!!
  • Robina67

åh, kollade just in väderprognosen, och inget regn i Sto den 20/9, men inte vidare varmt heller.. Men men, bara det inte regnar!!! Vill inte att håret ska falla platt på en gång

• Robina67

Instämmer i lla lyckoönskningar till dagens brudpar!!!!
    Själv har jag en vecka kvar.... piiiirigt värre

• Robina67

Åh, jag blev grundlurad igår, fick en möhippa som jag trodde jag hade sluppit undan! Gifter oss nu på lördag
    Jag hade min syrra här och vi satt o pysslade med festprogrammet o fikade. Sen ringde det på dörren.. Där stod mina härliga väninnor På med ögonbindel och öronmuffar. Efter en promenad på en 15 minuter hamnade vi hemma hos mamma, där jag fick fina kläder på mig
    Mammas rosa, korta budklänning, gula tights, en vit hatt! Toppen!
    Efter en härlig lunch och mycket snack fortsatte vi in med buss, tåg till söder. Och där väntade en inspelning av en låt!
    Carola gamla dänga "Mickey, Mickey, du är helt okej..." fst då med m2b's namn!
    Och jag som inte kan sjunga - men med god hjälp av väninnornas körande så fick nog nog ihop det
    Sen skulle jag svara snabbt på några frågor om min sambo, som oxå spelades in på skivan, B-sidan kanske
    Sen var det dags att dra vidare till Sabai Sabai Thai och åt en underbar god middag!
    Sen drog vi hemåt till min mamma, och fick vickning o lite mer dricka. Så tog syrran fram en tavla som jag skulle måla ett portträtt av min sambo! OJ!
    Sällskap hem till min säng, där min sambo låg o väntade på mig
    Underbar dag- en överraskningens dag helt klart!!!

• Robina67

Grattis Cattapulten Låter underbart!

• Robina67

pirrig så det förslår..
    mest för fotograferingen utomhus, om jag ska gråta h e l a vigselceremonin eller inte.. Jaa, dessa saker som främst är på min nervbana

• Robina67

sitter oxå nu och printar ut fest- och vigselprogram
    Ser ut som om jag äntligen har fått till alla sidor på rätt ställe!

• Robina67

vädergudarna ser ut att vara med oss på lördag, i Stockholm verkar det finnas liten chans till solstrimma mellan molnen, men ingen regn. Peppar peppar - hoppas prognosen stämmer

• Robina67

Ja lycka till alla oss som gifter oss i morgon!!!!
    Äntligen
    Idag har jag haft en ledig dag och kollat igenom allt. Har varit i lokalen och lämnat festprogrammen (som vi satt sent igår och sydde ihop snören i)som oxå ska fungera som namnplacering.
    Imorrn kl 10 kommer min frissa som oxå ska lägga en makeup. Kl 15 ska vi fotas! Kl 17 ringer klockorna!
    Apropå kyss i kyrkan, vår präst sa till oss att vi gärna får kyssas, och hon brukar säga till när det är dags
    Undrar hur länge man är uppe ikväll...
    Stryka alla barnens kläder och fixa naglar återstår iallafall..

• Robina67

Snart bär det av till frissan.....
    UNDERBART!
    Fast det är igenmulet
    Hoppas alla dagens brudpar får det helt underbart

• Robina67

vill bara säga att WOW- vilken dag det var igår!!!!
    Berättar mer om några dagar - åker till Italien om några timmar på smekdagar
    Den bästa dagen i mitt liv (efter barnens födslar förstås!)
    Hoppas ni alla andra 20:e sept-brudar hade det underbart

• Robina67

Visst känns det härligt! Men lite tomt att inte ha någon lista att pricka av på...
    Varit gift i ca en vecka! Idag var första dagen på jobbet igen, och jag har fått berätta vår dag igen. Underbart, man lixom upplever den på nytt

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!