Inlägg från: linil |Visa alla inlägg
  • linil

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Hej,

Har varit på semester i tre veckor och här har hänt massor.....

Nu närmar det sig med stormsteg och igår blev jag hippad.
    Det är verkligen underbart med vänner som engagerar sig så för en. Jag är så himla glad....

• linil
    matildaochniklas skrev 2008-08-11 20:54:29 följande:
    Idag har vi varit på vigselsamtal Kändes riktigt bra! Vi har valt helt rätt präst!
    Vi har också nyligen haft vigselsamtal. Insåg plötsligt då hur nära det är till jag blir fru.... blev lite nervös.

Vi måste också fixa skor till m2be- tänkte göra det i helgen. Jag hoppas verkligen att vi hittar något.

Å så det roligaste. Vi har nu bokat bröllopsresa - jag är så himla glad. Det ska bli så kul att åka iväg med sin då man. Tyvärr åker vi så snart efter bröllopet att jag kommer få resa i mitt flicknamn.
  • linil

Oj vad det skrivits här på sistone om hippor och svensexor.

Vi fick ett brev för några veckor sen om att vi skulle befinna oss hemma på lördag. Anar att det är dax för oss.

• linil

All lycka till er som gifter er i helgen - jag hoppas att ni få en underbar dag.

Apropå vädret - så får vi 20 sep brudar - väntar några dagar till men snart kan man se på tio dygns prognosen.

Puh, det är inte långt kvar och det känns som om vi har massor kvar att göra. På lördag ska jag beställa bukett och servetter till vår dukning.

Men dock är jag inte så stressad ännu, dock lite nervig för morgondagen, då jag vet att mina arbetskamrater ska hippa mig.

• linil

Idag blev jag hippad av mina arbetskamrater och det blev linedans. det var rejält skojigt.

ja det är inte lätt när man jobbar med barn att hålla sig frisk - det känns som om jag börjat få ont i halsen och nu gör jag allt för att hålla bukt på det. Massor varmt vatten.

• linil

Hoppas ni fick en underbar bröllopsdag igår alla ni som gifter er - skriv och berätta.

Vi fick våra ringar igår med och man kände sig verkligen som ett barn på julafton när man öppnade asken. Å det var så fina.
    Men tyvärr var min m2be:s ring för stor. Så nu får vi gå och förminska den - det var tråkigt.

Nu efter man har räknat månader är man nere på veckor, om två veckor är vi gifta.

• linil

Det låter som om ni 6:e sep brudar har haft en underbar dag.

Jag hoppas att ni som gifter er i helgen får minst lika roliga dagar.

Vi 20:e sep brudar - i morgon släpper de 10 dygnsprognosen. Spännande.
    Puh, jag har så otroligt mycket på jobbet just nu så jag måste jobba över en massa. Hinner inte med att dona med bröllopet, dock är tankarna där hela tiden. Det ska bli skönt att vara ledig nästa vecka.

Nu ska jag strax iväg och sola. Försöker få en snygg bränna....

• linil

Fröken förväntan skrev 2008-09-10 08:15:31 följande:

Var finns 10-dygnsprognoser?
    Sorry jag hade fel, trodde man kunde se det på tv igår men jag hade fel.
  • linil

tack.

Det ser ut att bli 13 grader men inte något vidare soligt men framförallt inte regnigt i Linköping.
    Vi ska ha fördrink och aktiviteter utomhus efter vigseln så jag hoppas verkligen att det håller uppe.

• linil

Hoppas att ni alla som gifter er igår hade en riktigt bra dag.

Lycka till er som gifter er den 15:e resp 19e.

Vi som gifter oss den 20:e hur har ni det?

Igår kväll så skrev vi färdigt vårt vigselpgm, så nu ska det bara skrivas ut. Dagens projekt blir nog festprogrammet.
    Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi är fru - känns kul och spännande. Drömmer om bröllopet, vaknar och har bara det i tankarna. Ser min m2be i sängen och tänker om 6 dagar är han min man - en mysig känsla.

• linil

Ja pirrig och förväntansfull.

Idag har äntligen fest och vigselpgm skickats till tryckeriet.

Håller annars på att städa här hemma idag, vi ska ha presentöppning här på söndag.

• linil

Längtar till lördag.....

massa pyssel i morgon, vilket känns mindre bra men håller väl nerverna under kontroll.

Ni andra 20sep brudar - ha en riktigt kanon bra dag!

Alla sep-brudar: Det har varit roligt att följas åt under planeringsresan

• linil

Grattis alla som hunnnit gifta sig medan jag varit borta.

Nu är jag tillbaka från en alldeles underbar bröllopsdag och resa.

Ses kanske i den andra tråden....

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!