Inlägg från: Big Smile |Visa alla inlägg
  • Big Smile

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Då var det dax för första uppdraget. Imorgon kl 9 ska jag ta på mig en klänning, ett par skor och en hatt som levererades utanför dörren idag när vi var borta. Iklädd detta ska jag gå ut till vägen och bli hämtad av en snygg MC-kille som ska ta mig till nästa uppdrag. Tror att möhippan är nästa helg...

Har också beställt blommor idag :) och köpt en gästbok

• Big Smile

Jag tror att min hippa också blir i helgen, en kompis från en annan stad kommer hit. Egentligen i ett annat ärende, en sak hon ska göra nästa vecka men nu "började den saken lite tidigare", dvs redan på lördag så då ska vi ses och ha lite tjejdag. Misstänkt...

Idag har vi iaf beställt våra ringar (äntligen), och i helgen har vi övat med prästen. Det gick bra och kändes bra, blev riktigt högtidligt trots att det bara var vi. Har också börjat fixa med bordsplaceringen.

• Big Smile

Vi gifter också oss på lördag, och jag hoppas på att bli frisk. Har haft feber sedan i lördags men har nu fått penicillin.

Läget är dock under kontroll, bara några småsaker kvar att fixa och några lite mer lyxiga som fixa naglar etc på torsdag :)

Är ledig torsdag-fredag, men eftersom jag blev sjuk har jag varit "ledig" hela veckan.

Det ser ut att bli fint höstväder på lördag så jag håller tummarna för alla oss som har bröllopsdag då.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!