septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
suck.. har blivit sjukskriven. För extrem trötthet. Orkar inget. Hur ska jag då klara av allt inför bröllopet?
Fast glad över att jag fixat klar så mycket innan semestern.
suck.. har blivit sjukskriven. För extrem trötthet. Orkar inget. Hur ska jag då klara av allt inför bröllopet?
Fast glad över att jag fixat klar så mycket innan semestern.
ugla: Tack!
Min farmor har virkat en sjal till mig som jag skall ha. Var och provade den idag. Den har helt underbar, bättre än jag hade tänkt mig! Varm och go också..
Ang morgongåva.. Han har ju precis fått MIG, vad ska han med fler presenter till..
Likaså omvänt..
Oj, impulsköpte precis en korsett (riktig, med stålskenor osv) om det skulle visa sig att jag inte kommer in klänningen (några cm kvar...) Kanske inte jättesmart utan att diskutera med sambon..*lite dåligt samvete* 800 kr är mkt pengar..(fast inte för en riktig korsett, jag vet...)
Tjoho..har laddad hem ett ljudbearbetningsprogram och mixat en ingångslåt till oss. Skitkul! :D
Idag går OSA ut.. fortfarande 15 av 48 som inte svarat..får skicka ut påminnelser via sms eller nåt..
nu börjar det röra på sig!
Har fått svar från alla utom fyra, varav två inte är så konstigt, eftersom vi skickar inbjudningen imorgon, pga av återbud från andra.
De övriga två skall avgöra om de skall sluta att vara barnsliga. (Min sambos bror, som blev sur över att inte vi kom på deras barns dop, och för att vi skivit att det skulle vara ett barnfritt bröllop) Men det löser sig förhoppningsvis, vi har sagt hela tiden att min sambos brorsson är välkommen och att det alltid löser sig på något sätt, men det hade visst blivit miss i kommunikationen...
Sedan har min sambo börjat fråga väldigt mkt om kontaktuppgifter till mina vänninnor..tror det är en hippa på gång..det skulle vara väldigt kul med en lugn snäll hippa!! :D
Tjoho! Halsbandet som valpen ska ha på vårt bröllop kom med posten nu. Såååååååååå fint :)
Bild finns i galleriet.
Efter lite påminnelse-sms så är det bara ett sällskap som inte OSAt ännu. Och det beror på ett missförstånd. Nu är det dags att ta tag i mat, placering osv..
Beställa porslin
Köpa duk
Köpa ljusstakar
Göra preliminär placering
Färdigställa fest/vigselprogram
Japp, hon är del av familjen, så hon ska vara med, iaf under vigseln. Under själva festen får hon sova i sin koja på nedervåningen, där hon får lugn och ro :)
Det är en Staffordshire bullterriervalp på 4 mån (5 mån när bröllopet är) väldigt social, glad, busig, och bra med både människor och hundar. Helt underbar (förutom när man vaknar av att hon nafsar in i näsan för att hon har tråkigt och vill ha uppmärksamhet )
Satt och formulerade "löftena" till min älskade blivande, och bara översvallades av hur otroligt mycket jag älskar honom.
Denna underbara karl som gjort mig hel, trygg och lycklig. Som får mig att skratta och göra dumheter.
Har fram tills nu mest sett praktiskt på bröllopet, mest som en anledning till att träffa nära och kära och ställa till med ordentlig fest, eftersom vår kärlek inte behövs sättas på pränt.
Men nu börjar jag inse vilken känslostorm det kommer att bli. Jag älskar honom så vansinnigt mycket, och när jag står där framme och skall försöka sätta ord på känslan kommer jag att börja storgråta. Dels av all kärlek koncentrerad till denna stund, men också ordens otillräcklighet för att beskriva denna känsla.
Just nu vet jag faktiskt inte ens om jag kommer palla av att läsa något till honom, just då..inte snyggt om man totalt bryter ihop..