Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Skonie skrev 2008-09-05 18:30:10 följande:
    Nu har vi äntligen hämtat ringarna (galleriet) Inte nog med att de är underbara. De blev 7000 billigare än beräknat *tjoho*
    Jättefina! Gillar verkligen den svarta stenen. Ska du ha en ring eller vad har du för förlovningsring?Hur har det gått med sidenbandet? Är det det du har i galleriet också? Fint i så fall. Är det brunt eller mörkt lila... svårt att se på bilden

Janedoe: jag är också jättenyfiken på att se slutresultatet!
  • Fröken förväntan
    gottelina skrev 2008-09-05 21:41:29 följande:
    Lycka till alla som står brud i morgon, och alla brudgummar men deras lycka är ju redan gjord. De får oss!
    Ha ha ha
  • Fröken förväntan
    linil skrev 2008-09-07 09:26:23 följande:
    Hoppas ni fick en underbar bröllopsdag igår alla ni som gifter er - skriv och berätta.Vi fick våra ringar igår med och man kände sig verkligen som ett barn på julafton när man öppnade asken. Å det var så fina.Men tyvärr var min m2be:s ring för stor. Så nu får vi gå och förminska den - det var tråkigt.Nu efter man har räknat månader är man nere på veckor, om två veckor är vi gifta.
    Vi övade på vigselakten hemma i vardagsrummet igår... då kändes det som att det verkligen är på riktigt, vi SKA gifta oss . Längtar... bara två veckor kvar.
  • Fröken förväntan

Grattis alla brudar som numer är fruar . Längtar efter mer utförliga berättelser och BILDER!!!

• Fröken förväntan

Oj, var ska man börja?! Grattis igen alla som blev fruar i helgen! Janedoe och Snart fru Wennerström: kanonfina bilder båda två. Vad kul att se två så olika bröllop... särskilt när man har följt planeringen så länge. Nu längtar jag ännu mer. Jag ser fram emot allas mer utförliga berättelser och kom gärna med goda råd nu när ni vet hur allt är .

Grattis också till alla som har fått så underbara hippor i helgen. Man blir ju såååå glad av vad ens vänner har fixat ihop!

• Fröken förväntan
    fyffy skrev 2008-09-08 15:50:44 följande:
    måste passa på att lägga in en länk till några få av fotografens bilder www.sastaholm.lindisima.se/index.html jag blir så glad av att titta på dem...
    Åh åh åh, så fiiiina! Vackra omgivningar och gulligt brudpar . Grattis!
  • Fröken förväntan

Nu har jag skrivit ut och vikt ihop alla vigselprogram... känner mig duktig , bara festprogrammen kvar. Hur går det med de sista förberedelserna för er septemberbrudar som är kvar? Har nerverna börjat komma för helgens brudar?

• Fröken förväntan
    linil skrev 2008-09-09 19:24:48 följande:
    Det låter som om ni 6:e sep brudar har haft en underbar dag.Jag hoppas att ni som gifter er i helgen får minst lika roliga dagar.Vi 20:e sep brudar - i morgon släpper de 10 dygnsprognosen. Spännande. Puh, jag har så otroligt mycket på jobbet just nu så jag måste jobba över en massa. Hinner inte med att dona med bröllopet, dock är tankarna där hela tiden. Det ska bli skönt att vara ledig nästa vecka.Nu ska jag strax iväg och sola. Försöker få en snygg bränna....
    Var finns 10-dygnsprognoser?
  • Fröken förväntan
    Kanelisen skrev 2008-09-10 09:28:07 följande:
    Fröken förväntan jag hittar inte heller några 10-dygnare, varken på SMHI eller yr.no. Hjälp?! Inte för att jag tror att det ger så mycket att kolla på de prognoserna, det brukar vara väldigt osäkert fram till typ dan innan, hihi...
    Ja, sant! Det är ju verkligen inget som går att påverka så egentligen skulle man nog inte ens kolla . Hur går det för dig med planeringen? Har ni mycket kvar?
  • Fröken förväntan
    ugla skrev 2008-09-10 09:39:01 följande:
    Tänk om vi kan få en sån där härlig brittsommardag. Ni som gifter er den 20 är ni klara med allt eller är det bara jag som kämpar med allt?Fick igår ett återbud och ja som just gjort bordsplaceringen, nu blir det helknäppt får flytta runt en hel del. phu.
    Vi börjar så smått att bli klara. Jag håller på att skriva ut och vika ihop festprogrammen just nu . På fredag åker jag hem till Småland. Ska göra prov-makeup på lördag och fixa mat till de gäster som kommer redan på fredagen. Älsklingen kommer på onsdag och sedan ska vi fixa iordning logen. Funderar på om man ska ringa runt och dubbelkolla alla beställningar man har gjort. Gör ni andra det?
  • Fröken förväntan

Grattis till alla brudar som gifter sig nu i helgen. Såg precis vädret på 4an och det såg ut som det kommer att ligga ett högtryck över HELA Sverige på lördag. Håller tummarna för er...

• Fröken förväntan
    Freckles skrev 2008-09-10 22:14:29 följande:
    Han e kanske nervös?? Det är ju snart dags!!!Min man (känns ovanligt att skriva det, men nu e han ju det) var också lättretlig och lite smågrinig veckan innan det var dags. Ge han lite kärlek, trots att det inte är så lätt i lägen som dessa, det brukar lätta upp.
    Jag skulle säga "låt honom vara" ett åskmoln en stund. När jag är sur/irriterad/arg VILL jag ha massor av kärlek... men min sambo vill bara bli lämnad i fred vilket jag fortfarande, efter åtta år, håller på att lära mig . Vill ju bara pussa på honom när han är sån. Någon som har en likadan som jag ?
  • Fröken förväntan
    Freckles skrev 2008-09-10 22:14:29 följande:
    Han e kanske nervös?? Det är ju snart dags!!!Min man (känns ovanligt att skriva det, men nu e han ju det) var också lättretlig och lite smågrinig veckan innan det var dags. Ge han lite kärlek, trots att det inte är så lätt i lägen som dessa, det brukar lätta upp.
    Jag skulle säga "låt honom vara" ett åskmoln en stund. När jag är sur/irriterad/arg VILL jag ha massor av kärlek... men min sambo vill bara bli lämnad i fred vilket jag fortfarande, efter åtta år, håller på att lära mig . Vill ju bara pussa på honom när han är sån. Någon som har en likadan som jag ?
  • Fröken förväntan
    linil skrev 2008-09-11 21:37:07 följande:
    Fröken förväntan skrev 2008-09-10 08:15:31 följande:Sorry jag hade fel, trodde man kunde se det på tv igår men jag hade fel.
    Men imorgon kan vi se 8-dygnsrapporten här
    www.yr.no/sted/Sverige/
  • Fröken förväntan

12 grader och lite sol/lite moln nere i Småland... men det kan ju hända mycket innan dess. Bara inte veckans väder förskjuts för det är regn och 10 grader tis-fre nästa vecka. Men nu är det positivt tänkande som gäller . Vi SKA fotas utomhus!

• Fröken förväntan

Om någon av morgondagens brudar tittar in här idag vill jag bara skicka en massa lyckönskningar. Ha en den bästa dagen i livet!!!

• Fröken förväntan
    Cattapulten skrev 2008-09-15 15:24:21 följande:
    ooops vad långt det blev! Hoppas det är OK!
    GRATTIS! Låter som att ni hade en fantastisk dag... precis som det ska vara. Ser fram emot fler bilder snart . Åh, nu längtar jag... men på lördag smäller det!
  • Fröken förväntan
    ugla skrev 2008-09-16 06:29:18 följande:
    Hur är det med era nerver 20 sep-brudar? Här blir ja alldeles pirrig bara ja tänker på det. Idag ska ja hämta min klänning.
    Jag börjar bli pirrig men på ett förväntansfullt sätt. Har åkt ensam ner till Småland i helgen och läääängtar efter att min m2b kommer hit (bara en dag kvar) .
  • Fröken förväntan

GRATTIS alla septemberfruar . Nu är vi gifta allihop! Hoppas många hänger kvar i den nya tråden lite då och då iaf... även om BT kanske inte lockar riktigt lika mycket längre. Kram på er och tack för alla positiva tillrop som funnits i vår tråd under hela planeringen.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!