septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Janedoe: jag är också jättenyfiken på att se slutresultatet!
Grattis alla brudar som numer är fruar . Längtar efter mer utförliga berättelser och BILDER!!!
Oj, var ska man börja?! Grattis igen alla som blev fruar i helgen! Janedoe och Snart fru Wennerström: kanonfina bilder båda två. Vad kul att se två så olika bröllop... särskilt när man har följt planeringen så länge. Nu längtar jag ännu mer. Jag ser fram emot allas mer utförliga berättelser och kom gärna med goda råd nu när ni vet hur allt är .
Grattis också till alla som har fått så underbara hippor i helgen. Man blir ju såååå glad av vad ens vänner har fixat ihop!
Nu har jag skrivit ut och vikt ihop alla vigselprogram... känner mig duktig , bara festprogrammen kvar. Hur går det med de sista förberedelserna för er septemberbrudar som är kvar? Har nerverna börjat komma för helgens brudar?
Grattis till alla brudar som gifter sig nu i helgen. Såg precis vädret på 4an och det såg ut som det kommer att ligga ett högtryck över HELA Sverige på lördag. Håller tummarna för er...
12 grader och lite sol/lite moln nere i Småland... men det kan ju hända mycket innan dess. Bara inte veckans väder förskjuts för det är regn och 10 grader tis-fre nästa vecka. Men nu är det positivt tänkande som gäller . Vi SKA fotas utomhus!
Om någon av morgondagens brudar tittar in här idag vill jag bara skicka en massa lyckönskningar. Ha en den bästa dagen i livet!!!
GRATTIS alla septemberfruar . Nu är vi gifta allihop! Hoppas många hänger kvar i den nya tråden lite då och då iaf... även om BT kanske inte lockar riktigt lika mycket längre. Kram på er och tack för alla positiva tillrop som funnits i vår tråd under hela planeringen.