kan bara hålla med!!Grattis ni verkar också ha haft en underbar dag! jag blev själv väldigt förvånad att jag lyckades hålla mig att inte hulka mig i kyrkan!.. även av talet från min ena tärna!
hihi ja det får ni säkert! vi har nu fått se fler bilder fårn fotografen, dem jag länkade till sist var dem som HAN valt ut, men det finns fler .. även fler slöjbilder!.. som enligt mig är ÄNNU bättre än den han valt .. så vi är i valet och kvalet om vilken bild vi skall ha i tidningen, antingen den jag har som pressbild nu, lr ngn slöjbild.. vi vet inte ännu.
väntar med spänning på att få se era och alla andra bilder!!
Kärlek08 skrev 2008-09-08 14:44:31 följande:
Jag hade ett så fruktansvärt jävla roligt och perfekt bröllop!!! Jag var lugn hela tiden, allt funkade klockrent, jag skrattade så tårarna sprutade, blev rörd av alla tal, maten var enormt god, tårtann fantastisk, vi fick stående ovationer av vår "bröllopsvals" (film kommer), festade hela natten, åkte på mc-klubb och kom till hotellet kl tre. Somnade efter fullbordad bröllopsnatt, hade en underbar morgon och en trevlig, laid-back presentöppning och är nu trött men mycket mycket lycklig. Bilder kommer har sett lite tjuvtittar och de är inte riktigt som andras kort... har dock inte fått ett enda kort ännu...JAHA, FRU Wennerström, ni hade underbara bilder, hoppas ni hade minst lika kul som vi hade! Får väl se er i tidningen framöver. Mitt favvokort är pussen med slöjan och då brukar jag inte gilla slöjkorten!Janedoe: Vad fina ni var!