Inlägg från: lanovia 08 |Visa alla inlägg
  • lanovia 08

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Vad skönt att det verkar lösa sig!! Skönt att höra om killar som hamnar i svackor också. Min sambo är lugn som en filbunke, har vart så hela tiden och kommer förmodligen vara det hela tiden. Vilket iof är tryggt, men lite nervös kan han väl bli.

Vad bra att du fått sålt klänningen.

Hehe tror jag kommer slå rekord i skrivna inlägg idag.

• lanovia 08
    jo det är ju det. sitter här och viker servetter. Och funderar på hur vi skall vika dem.

Ugla, tyvärr inte
  • lanovia 08

Hehe... ja känner mig skyldig.

Är det någon som har med sånger i häftet som inte handlar om bara bröllop. Behöver lite tips. Problemet för mig är att visst jag kan andra sittningslåtar, men de förknippar jag bara med studenttiden och fylla. Vilket inte känns helt passande här....

• lanovia 08

hehe... skratta bäst som skratta sist.

Ankan80 skrev 2008-08-08 11:24:01 följande:
    Sitter och lyssnar på musik till kyrkan.Skulle inte skrattat åt dem som börjar gråta av det. Nu sitter jag själv här med en tår i ögat...Just nu Only Love...så fin ...*snyft snyft*
  • lanovia 08

Det är inte lätt... Det där kan man verkligen kalla moment 22.
    vi börjar faktiskt känna att det skall jäkligt skönt när det här är över. Man har ju planerandet ständigt hängandes över sig.

Lillsnufflan skrev 2008-08-08 11:23:12 följande:
    Jag känner igen det där. Det är lite av den anledningen vi ligger så efter i planeringen. Min sambo jobbar på annan ort och hinner knappt hem och sova innan han måste åka igen så han har inte så mycket tid att lägga på bröllopsförberedelser. På helgerna orkar han inte säger han.Men samtidigt känner han sig utanför när jag försöker få något gjort i veckorna. Jag har försökt bolla idéer med honom och jag har faktiskt inte gjort någonting utan att prata med honom om det först, men han tycks aldrig komma ihåg att vi ens har pratat om det.Och nu är han lite grinig för att vi inte kommit någon vart. Snacka om moment 22!
  • lanovia 08

Än nä...! Vem har sagt att de måste komma före kl 12? hehe!

Ankan80 skrev 2008-08-09 11:42:57 följande:
    Tjohooo! Ag. möhippan så blev jag inte kidnappad idag iaf
  • lanovia 08

Gud vad gött! Längtar nu!
    Insåg igår att det börjar bli riktigt skönt. De flesta saker är delegerade förutom vigselprogram och dans. Plus det sista som vi kan göra på festhäftet innan vi lämna över till TM. Så nu börjar det liksom bli att bara flyta med o njuta och bara räkna med att alla andra fixar det de skall. Skön känsla!

Sen har vi självklart småplock kvar.

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-09 11:27:41 följande:

IDAG är det exakt 4 veckor kvar för oss 6 september brudar
  • lanovia 08

Tror du inte det räcker med att bara vara ute när det är sol?

• lanovia 08

Jag har fått två underbara hippor. Tror inte jag får någon mer. Tycker det räcker nu.

• lanovia 08

ja och sedan har du hela september också innan festen.

Freckles skrev 2008-08-09 17:06:33 följande:
    Att du får två och jag ingen tycker jag e orättvist! Skämt å sido, kul för dig och de e ju fyra veckor kvar för mig så... lanovia 08 skrev 2008-08-09 17:01:22 följande:
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!