• ugla

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Tänk om vi kan få en sån där härlig brittsommardag. Ni som gifter er den 20 är ni klara med allt eller är det bara jag som kämpar med allt?
    Fick igår ett återbud och ja som just gjort bordsplaceringen, nu blir det helknäppt får flytta runt en hel del. phu.

• ugla

Jag har dubbelkollat en hel del.vill ju inte stå där på b-dagen o höra nä vi har en klippning nu hiiner inte dig. detta drömde jag en natt.

• ugla

Alla ni brudar i helgen som ska bli fruar ha en underbar dag o njut av varje ögonblick.
    Jag var på ikea igår o handlade dekorationer de hade tyvärr slut på glasnuggets måste leta härhemma. Köpte otroliga mängder blockljus hi hi. Köpte tyg till rispåsarna som ska göras nu i helgen. Köpte snygga glas till mina vinröda gerbera.
    Hittade en sjal till min dotter som ska va tärna kanon 149 kr. Tur att nått kan va billigt. Letar silverfärgade visselpiper, nån som vet var ja kan hitta såna?

• ugla

Hej nån som tittat på 10 dygns prognosen?
    Vi kvinnor är nog inte så lätta att tas med heller alla gånger.

• ugla

va fina ni var.
    Härliga hippor ni haft i helgen.
    Vi hade bröllopspyssel i lördags med vårt värpar o bestman, vi fixade vigselprogram, festhäftets framsida, rispåsar, skyltar mm. Känns så bra att ha det gjort. Imorgon ska jag beställa blommorna till borden, ringa kantorn, träffa frisören o klippa mig och diskutera frisyr o smink. Känns att det snart är dax. Nån som sett väder till den 20?

• ugla

Hur är det med era nerver 20 sep-brudar? Här blir ja alldeles pirrig bara ja tänker på det. Idag ska ja hämta min klänning.

• ugla

Vårt värdpar ringde o sa att festhäftet o vigselprogrammen nu var klara, spännande att få se dem. Hämtade min klänning igår och den var perfekt. Idag ska ja hämta ringarna och skriva några skyltar o ringa floristen o ringa kantorn, oj oj jobbar till halv fem, phu.

• ugla

Jag med fast mitt arbete vill knappt att ja ska va ledig på fredag.

• ugla

En dag kvar, hela rummet är fullt med kläder som hänger i sina plastgaderober, kan inte låta bli att titta på dem. Idag ska lokalen pyntas. Igår kväll övade vi i kyrkan men prästen sa aldrig nu kan du kyssa bruden gör inte alla det? När ska ni andra till frisören imorgon? Ja ska va där kl 8 känns tidigt. Halv ett fotas sen vigsel kl 15. igår fixade jag naglarna de blev såå fina. Vad gör ni andra idag?

• ugla

Åhh hade en sån toppendag igår. Helt tårögd idag bara jag tänker på det.Fantastiskt höstväder fick vi. Så glad över våra underbara familjer o vänner som gav allt denna dag. Nu ska jag sova. Man blir trött av att va GRAVID!

• ugla

Hoppas er dag är kanon alla ni som går till altaret idag, NJUT.
    Jag är glad att det var förra helgen för nu denna veckan har bäbismagen kommit fram ordentligt. Nu hade det nog varit svårt med min klänning, hi hi.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!