ja tiden kommer gå fort nu, helgerna framöver är fullspäckade!
-nu i helgen är det ggatufest är i stan (cityfesten), inte för att man dras till det så väldans, samma sak, varje år!.. men men alltid kul å titta lite, och några vänner besöker oss ev
- nästa fredag åker jag och svärmor på "mamma mia" i stlhm, slaggar på vandrarhem, har en heldag i sthlm på lördagen, sedan går vi på Vikling line båten och partar resten av kvällen .. och kommer inte hem förräns på söndag kväll. Ska tilläggas att just den helgen blir också m2b svensaxad.. haha svensexad, finns det ngt ord som heter så ?
- helgen därpå åker vi uppåt, för då har jag tid för konsultaion hon tjejjen som skall fixa hår/make. så då försvinner även denna helg snabbt.
helgen efter det kommer vara mest praktiskt här hemma, med att iordningställa allt och checka av så att allt kommer med upp osv. Den veckan ska jag även hämta min klänning!! (tyvärr blev jag tvungen att sy in små kilar på sidorna av klänningen, men det tror jag är inget folk kommer tänka på, då det knappt kommer synas under armarna, dock funderar vi, jag och sömmerskan på om att sy dit lite pärlor som går igen i midjebroderiet så att det ser ut som att det är gjort så från början, men det visar sig )
å herregud va jag pladdrar!