Inlägg från: Skonie |Visa alla inlägg
  • Skonie

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Frk förväntan; jag vet. Köpte banden till brudbuketten där. Var inne på ohlssons tyger innan sommaren och köpte tunna sidenband till annat. Hade en stump av ett tunt lila kvar. Ska se om det finns bredare. Ska jaga imorgon, men som sagt, den lilla affären vid kyrkan har massor

• Skonie
    Ettplusett skrev 2008-09-02 08:14:19 följande:
    Såg min vigselring för första gången i går. Har inte haft en aning om hur den skulle bli eftersom den är specialbeställd. Ville ha stenar i "stjärnhimmel"/"strössel" och en underbar guldsmed i min hemstad förstod precis min önskan. Ringen är UNDERBAR. Ska hämta den senare i veckan, kanske i morgon. Bröllop på lördag 6/9. Pirrigt
    *haha* så ser min ring med ut. Hämtar den på fredag. Hur bred är din?
  • Skonie
    Freckles skrev 2008-09-02 21:07:47 följande:
    Nu måste jag bara hitta ett brudpar att ha på tårtan. Eller behöver man det? Har ni alla brudpar på era tårtor?
    Inga brudpar på tårtan här!! Tycker det är så otroligt fult
  • Skonie
    Ankan80 skrev 2008-09-03 08:36:32 följande:
    Fler än jag som tittar på SMHI stup i kvarten?Som det ser ut nu blir det växlande molnighet och regnskurar
    JAG
  • Skonie

I natt hade jag min första hemska bröllopsdröm. Ringarna vad HEMSKA..! Hoppas det inte var en sanndröm, hämtar dem idag

• Skonie

Någon som sett en 10 dygnsprognos för nästa helg?

• Skonie

Nu har vi äntligen hämtat ringarna (galleriet) Inte nog med att de är underbara. De blev 7000 billigare än beräknat *tjoho*

• Skonie

Hur går det med klänningen janedoe?? Är så nyfiken så

• Skonie

Hoppas alla ni 6/9-brudpar fick en underbar dag, trots vädret (iaf i sthlm)

Igår fick jag, kors i taket, en liten hippa. Väldigt oväntat och väldigt kul.

• Skonie

Klippt från smhi:

I slutet av veckan stabiliseras vädret även i söder
    *håller tummarna* Någon som sett en 10 dygnsprognos?
  • Skonie
    Dsy04 skrev 2008-09-09 00:56:56 följande:
    nån som är nervös?
    Nej inte nervös men grymt stressad. Den planerade packfredagen har rykit och inte hjälper det att det kaosar på jobbet.
  • Skonie

Åå vad kul det känns när sambon går runt som ett åskmoln eller nått *suck*

• Skonie

I helskie att jag daltar med honom. Om han hade haft vett att svara på frågorna jag försökte ta upp för tre veckor sedan istället för komma på dem själv 2 dagar innan så hade han sluppit stressen. Men nej då

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!