septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
lanovia 08 skrev 2008-09-02 08:22:22 följande:
Snart fru W, vilken underbar hippa du verkar ha haft!Fröken Förväntan, vad roligt!!! Hoppas nu verkligen att hon kan komma!! Jag håller tummarna!!! Jag skall och se min kompis dotter på torsdag. Allt för att minska riskerna för att jag börjar storgråta i kyrkan. Vilket jag nog skulle göra om jag fick se henne första gången där. Blir så rörd när jag ser mina bästa vänners barn. Hur gick det förresten med din sambos svensexa? Fick du lurat iväg honom i lördags?
Ja, jag lyckades få iväg honom i lördags men han hade börjat bli misstänksam så han blev inte totalt överraskad fast såklart överraskad av vad som skulle hända och vilka som var med och det verkar som han hade haft en bra dag. Jag sov borta och träffade honom inte förrän i söndags kväll... men är lika glad för det. Verkar som om de hade sett till att han inte var törstig om man säger så .Mmmm, det är något speciellt när ens vänner får barn... jag måste också åka förbi vännen innan bröllopet, annars blir det verkligen gråtkalas i kyrkan.