Vad tycker ni om titanringar som förlovningsringar?
Som rubriken lyder, vad tycker ni om att ha titanringar som förlovningsringar? Och hur kan man i såfall matcha en vigselring till det? Vill gärna ha förslag på vart man kan hitta ett bra utbud på titanringar!
Jag och min sambo är redan förlovade och har förlovningsringar, men vi ska nog byta, vi är inte nöjda med de vi har. Har tittat på lite ringar, min sambo fastnade för en viss titanring och jag tittade på två stycken. En titanring med en liten diamant i och en med tre små diamanter i. Tittade även på vigselringar som ev kunde passa ihop med en titanring, hittade en med vit guld med mycket diamanter.... Hade det kunnat passa tycker ni? Själv är jag osäker på vad jag tycker om titanringar, men kanske är för att jag är van vid att bära vanliga guldringar....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-05 11:42
Hur pass slits titanringar, är ev intresserad av att välja blanka, skinnande titanringar som förlovningsringar. Men nu undrar jag hur pass mycket en blank yta på en titanring tex i jämförelse med en mattare yta slits. Har den lätt för att bli repig osv? Vad ska man liksom ha i åtanke då man funderar på att köpa titanringar?