• pepso

Bröllopspresent?

Jag ska på bröllop när min pojkväns kompis och tjej ska gifta sig.Dessa umgås inte vi med alls och jag känner dom inte mer än att man festar ihop ibland. Nu behöver jag hjälp med present till paret för jag vill inte ge pengar.

Jag tänkte köpa följande och undrar om det passar till ett helt vanligt par och om det är en bra present?!

www.steningeslott.com/index.php&flypage=shop.flypage&product_id=32&category_id=10&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

Är detta en bra bröllops present till någon man inte känner speciellt bra?

• Svar på tråden Bröllopspresent?
  • matildaochniklas

Det tycker jag är en superbra present!

• LCDS

Visst är det en bra present :)

• Lillsnufflan

Jag tyckte den var jättefin, den såg lagom exklusiv ut och var lagom "vanlig" i stilen för att de flesta ska uppskatta den (om man inte känner mottagaren så bra kan det ju vara svårt annars att veta vad de gillar och ej).

• Silverblomman

Det är en fin present! Om man inte ska köpa upplevelser, vilket de flesta gillar...tror jag! Hur som helst nåt man kan använda ofta är ju bra. Vi köpte en Myli-duk som bröllopspresent och det gick hem. Finns på www.mylidesign.se.

Men som sagt annars tror jag mer på upplevelser! Lycka till!

• Hästsson

Håller med Silverblomman - upplevelser brukar sällan gå fel!

Vi fick dels en vas som var köpt uppe vid Steninge, men sen fick vi nåt som jag tyckte var ännu bättre därifrån: glasblåsning! Tror det kostade 350:- per skalle, och då fick vi vara med och blåsa varsitt glas/skål/prydnad (man fick välja själv). Nu står det egenhändigt tillverkad glaskonst i vårt vitrinskåp - superkul tycker jag!

• Världsmedborgare

Kolla in www.hemmakocken.nu dom har jätte fina prylar till köket, det uppskattas alltid såvida man inte ger bort nåt "kraffs"

• tågjäntan

Jag har inte tittat på bilden/bilderna. Vi hade det vi behövde när vi gifte oss, och hade fullt sjå att få upp de prydnassaker vi själva hade. Även om det hade varit en aldrig så fin vas, eller annat, så hade det varit svårt att få plats. I stället önskade vi oss bla presentkort hos fotografen. Många köpte det. SEdan var det några som köpte presentkort på Operan, på en indisk restaurang mm. De är mera och upplevelsehållet och väldigt uppskattade. Presentkort på bio kanske är lite tråkigt, men kan ändå vara lite romantiskt, speciellt om de gifter sig nu under hösten, vintern.

• pojomo

det var fint. Även en fint album som dom kan sätta in sina kort i sen.Det fick vi och det var perfekt

Svar på tråden Bröllopspresent?